اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

تور سوئیس و فرانسه رز آبی

طبیعتاً قاره سرسبز و زیبای اروپا، مقاصد بسیاری برای گردشگری در تمام فصول سال دارد. هر فصل بسته به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

شاید سفر در فصول گرم‌تر سال برای افراد راحت‌تر باشد؛ اما نمی‌توان از زیبایی‌های زمستان، کریسمس، برف ‌بازی و مقاصد گردشگری زمستانی اروپایی در فصل زمستان هم چشم‌پوشی کرد. به‌خصوص که زمستان فصل جشن‌های سال نو میلادی در این قاره است. برخی از افراد علاقه وافری به سفرهای زمستانی دارند. به همین خاطر در ادامه سه مقصد بزرگ اروپا برای سفرهای گردشگری را بررسی خواهیم کرد. آن‌گاه می‌توان تور فرانسه، تور اسپانیا و تور سوئیس را در برنامه‌ی گردشگری خود قرار داد. اگر این مقاصد برای شما هم جذاب هستند، با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها کسب کنیم.

گردشگری زمستانی در فرانسه

پاریس پایتخت فرانسه از جمله زیباترین شهرهای جهان در فصل زمستان است. به طوری که می‌توان زمستان را متعلق به پاریس در نظر گرفت. این شهر در فصل زمستان آرامش خاصی دارد. همچنین هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی و اقامت در هتل‌های آن نیز ارزان‌تر از سایر فصول است. اگر به دنبال یک سفر آرام اما خاطرانگیز و زیبا در زمستان هستید، گردشگری در پاریس و دیگر شهرهای سفیدپوش فرانسه برای این هدف بسیار ایده‌آل خواهند بود. در این سفر می‌توانید بازدید از مکان‌های زیر را در برنامه سفرتان قرار دهید:

  • خیابان‌ها
  • کافه‌های متعدد خیابان‌های مشهور پاریس مانند خیابان شانزلیزه
  • موزه‌های مشهور
  • کنسرت‌های اپرا
  • آوازهای محلی

گاهاً در ایام کریسمس بازدید از اکثریت موزه‌ها و مکان‌های دیدنی پاریس با نرخ ارزان‌تر یا به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. اما برای خرید زمستانی از فرانسه باید جیب‌تان پر از پول باشد!

تور فرانسه

اگرچه در فصل زمستان می‌توان با انواع وسایل نقلیه مانند ماشین، قطار یا هواپیما به فرانسه بروید؛ اما اگر چندان با مقاصد گردشگری زمستانه‌ی فرانسه آشنایی ندارید، مسافرت با تور فرانسه می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد. تور فرانسه زمستانه در ماه‌های نوامبر، مارس، دسامبر و ژانویه به راحتی در دسترس قرار دارند. با انتخاب تور فرانسه می‌توانید از مقاصد گردشگری بیشتری در دیگر شهرهای فرانسه غیر از پاریس هم دیدن کرده و با مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده اما هیجان‌انگیز این کشور هم آشنا شوید.

گردشگری زمستانی در سوئیس

سوئیس یکی دیگر از مقاصد شگفت‌انگیز زمستانی است. سوئیس در جای‌جای خود جاذبه زمستانه دارد. از روستاهای گردشگری گرفته تا قله‌های برفی، دریاچه‌های یخ زده با استراحتگاه‌های مخصوص زمستانی در این سرزمین زیبا برای لذت گردشگران مهیا شده است. داخل شهرهای این کشور نیز سفید پوش شده و مناظر بسیار زیبایی را به چشم گردشگران هدیه می‌کنند. سوئیس را می‌توان سرزمین ورزش‌های زمستانه نامید. سفر به شهر زوریخ سوئیس، نه تنها در فصل زمستان، بلکه در کلیه فصول سال، یکی از بهترین مقاصد گردشگری این کشور است. اگرچه زوریخ پایتخت سوئیس نیست، اما یکی از بهترین، زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای آن است. از جمله جاذبه‌های زمستانی سوئیس می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ماهیگیری
  • اسکیت سواری
  • اسکی روی برف
  • اسکی روی یخ
  • سورتمه سواری

علاوه بر موارد فوق، بسیاری دیگر از ورزش‌های زمستانی هیجان‌انگیز به فعالیت‌هایی روتین در فصل زمستان سوئیس تبدیل می‌شوند. اگر در ماه ژانویه به سوئیس بروید، طبیعتاً از لذت‌های کریسمس و آتش‌بازی‌های سال نو میلادی این سرزمین هم بهره‌مند خواهید شد.

تور سوئیس

تور سوئیس نیز مانند تور اسپانیا و تور فرانسه در برنامه زمستانی بسیاری از آژانس‌های مسافرتی داخل کشورمان قرار دارد. پس ایرانیانی که به سفر زمستانی اروپا علاقه دارند نیز به واسطه‌ی این تورها می‌توانند به راحتی سفر خود را آغاز نمایند. طبیعتاً سفر با تور سوئیس می‌تواند برنامه‌ی بازدید از زیباترین و مشهورترین جاذبه‌های زمستانی این کشور را در بر داشته باشد. پس اگر شما سوئیس را برای سفر زمستانی خود انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید تور مورد علاقه آن را برگزیده و سفرتان را آغاز نمایید.

تور سوئیس و فرانسه رز آبی

«رز آبی» یک آژانس گردشگری است که سفرهای اروپایی زمستانه را در برنامه روتین خود قرار داده است. رز آبی در صدد فراهم کردن امکانی است که بتوان به کمک آن از زیبایی‌های فصل زمستان قاره اروپا لذت برد. اگر تا به امروز به سفر در نیمه دوم سال فکر نکرده‌اید، حالا وقتش است که سفر متفاوتی را برای خود رقم بزنید. بنابراین تور سوئیس و فرانسه رز آبی در زمستان را از دست ندهید.

اینترلاکن از مکان های دیدنی سوئیس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.