اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

price action دلفین وست چیست ؟

معرفی price action دلفین وست




پرایس اکشن یک روش معامله‌گری است که در آن معامله‌گر با استفاده از چارت قیمتی خام و بدون استفاده از هیچ‌گونه اندیکتاتوری به پیش‌بینی و معامله اقدام می‌کند. با این استدلال که در یک چارت قیمتی و در دوره‌های زمانی متفاوت تغییرات قیمت نشان‌دهنده اعتقادات، احساسات و پیش‌بینی‌های مجموعه کسانی است که در بازار فعالیت دارند. بنابراین در پرایس اکشن سعی می‌شود تا با شناخت این‌گونه موارد بتوان آینده را پیش‌بینی کرد.

رایس اکشن چیست؟

اصطلاح “price action دلفین وست ” صرفاً مطالعه حرکت قیمت یک اوراق بهادار است. معامله‌گران با استفاده از استراتژی‌های پرایس اکشن اقدام به بررسی تاریخچه قیمتی می‌کنند تا سرنخ‌هایی را برای حرکت بازار شناسایی کنند. متداول‌ترین شاخص پرایس‌اکشن، مطالعه روندها و میله‌های قیمتی است که جزئیاتی مانند قیمت باز و بسته شدن بازار و سطح پایین و پایین آن در یک بازه زمانی خاص را ارائه می‌دهد. تجزیه و تحلیل این اطلاعات هسته اصلی پرایس اکشن است.

در واقع ، در پاسخ به سوال “پرایس اکشن چیست؟” ، می‌توان گفت که مطالعه عملکرد کلیه خریداران و فروشندگان فعال در هر بازار خاص است. بنابراین، تجزیه و تحلیل آنچه که بقیه فعالان بازار انجام می‌دهند، می‌تواند به معامله‌گران امتیاز منحصر به فردی در تصمیم‌گیری‌های معاملاتی بدهد. میله‌های قیمتی متداول که به عنوان شاخص پرایس‌اکشن استفاده می‌شوند، کندل نامیده می‌شوند. همه سامانه‌های معاملاتی در جهان نمودار کندلی را ارائه می‌کنند که اثباتی است بر میزان محبوبیت معاملات بر اساس پرایس اکشن.

شناخت کندل 

برای شروع کار با پرایس اکشن ابتدا باید اجزای یک کندل را بشناسیم تا به بررسی الگوهای پرایس اکشن بپردازیم.

الگوهای پرایس اکشن

۱. پین بار در پرایس اکشن

پین بار یکی از الگوهای مهم پرایس اکشن است. کندل شکل گرفته در این الگو معمولا  سایه بلند  اما بدنه کوتاهی دارد.

این الگو هم در جهت  روند  اصلی و همراه خلاف جهت روند می‌تواند شکل بگیرد. ظاهر آن به این صورت است که به خطوط حمایت و مقاومت نفوذ کرده اما قیمت در آن سطح نمانده و برگشته که نشان می‌دهد قدرت کافی برای شکست  مقاومت یا حمایت  را نداشته است.

برای مثال زمانی که در یک روند نزولی قرار داریم و به یک حمایت در مسیر قیمت می‌رسیم ممکن است که ابتدا قیمت سطح حمایت را بشکند ولی پس از مدتی به دلیل قدرت بیشتر خریداران نسبت به فروشندگان قیمت مجدد به سطح بالای خط حمایت برمی‌گردد و این نشانه خوبی از برگشت روند بازار و تبدیل روند به صعودی است. ولی باید توجه کنیم که ابتدا باید کندل کامل شود تا ما بتوانیم چنین نتیجه‌ای را بگیریم.


۲. کندل برگشتی 

الگوی کندل برگشتی یکی دیگر از الگوهای مهم پرایس اکشن است. در این الگوی ما به دنبال کندلی هستیم که به ما از بازگشت روند بازار خبر می‌دهد. ‌این کندل‌ها در خلاف جهت روند اصلی شکل می‌گیرند. به این صورت که اگر در یک روند نزولی باشیم، یک کندل صعودی که دارای Low ای، پایین‌تر از Low کندل قبل خود است اما بالای Low کندل قبل بسته شده‌است، می‌تواند نشانه‌ای از بازگشت روند باشد. و اگر در یک روند صعودی باشیم یک کندل نزولی با High بالاتر از High،  و low ای در زیر High کندل قبل، نشان از برگشت روند دارد. 

این موضوع به این دلیل اتفاق می‌افتد که بازار در این قیمت‌ها برای خود یک حمایت یا مقاومت پیدا کرده و با وجود نفوذ قیمت به آن محدوده توانایی آن را دارد که آن را برگشت داده و حتی به طور کلی روند را تغییر دهد.

سوپ گربه پت شاپ رنال رویال کنین

اطلاعات جامع محصول سوپ گربه پت شاپ  رنال رویال کنین


  • قابل استفاده گربه های بالغ
  • دارای طعم مرغ ، ماهی و گوشت گاو به انتخاب شما
  • غذایی با رطوبت بالا
  • حمایت از عملکرد کلیه ها
  • قابل استفاده گربه هایی که بیماری های کلیوی دارند
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری
  • ساخت فرانسه
پوچ گربه رنال رویال کنین

ترکیبات پوچ گربه  و سوپ گربه پت شاپ رنال رویال کنین:

 

عناصرسوپ گربه پت شاپ محصولات جانبی طیور، محصولات جانبی گوشت خوک، آرد گندم، فرآورده های گوشتی خشک شده، روغن آفتابگردان، مخلوط نشاسته ذرت، آرد ذرت، مواد معدنی، روغن ماهی، سلولز پودر شده، فروکتو الیگو ساکاریدها، عصاره ی گل همیشه بهار، انواع ویتامین ها، آهن، روی، ید، منگنز و مس.

آنالیز ترکیبات:

7.8% پروتئین

8% چربی

1.3% خاکستر خام

0.5% الیاف خام

77% رطوبت

0.15% کلسیم

0.09% فسفر


فواید محصول پوچ گربه رنال رویال کنین:

پوچ گربه رنال رویال کنین، قابل استفده گربه های بالغی که مشکلات کلیوی دارند، است.

دارای تکه های مرغ در ماده ژله ای است و از رطوبت بالایی برخوردار است.

مقدار کالری متعادل و بالانس شده است و وزن گربه را در محدوده ایده آلی نگه مب دارد.

فسفر و کلسیم استفاده شده در این سوپ کم است و در بهبود رسانایی و عملکرد کلیه موثر است.

پوچ گربه رنال رویال کنین، بسیار خوش طعم و لذیذ است و بافت نرمی دارد.


شیوه مصرف پوچ گربه رنال رویال کنین:

 

آب در اختیار گربه قرار دهید.

در کنار سوپ، می توانید از غذای خشک نیز استفاده کنید.

ویژگی‌های سوپ و کنسرو گربه

سوپ و کنسرو گربه در زمره غذاهای تر و ضروری برای گربه‌ها به حساب می‌آیند که از مواد تازه و طبیعی نظیر انواع گوشت و سبزیجات تهیه می‌شوند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های سوپ و کنسرو برای گربه اشاره می‌کنیم:

  • سوپ و کنسرو در زمره غذاهای بیرون‌بر برای گربه‌ها به حساب می‌آیند و در گردش‌ و سفر می‌توان به راحتی و بدون نیاز به گرم کردن از آن‌ها استفاده نمود.
  • سوپ و کنسرو دارای مقادیر زیادی آب هستند و برای رفع کم آبی بدن گربه در طول روز بسیار مناسب هستند.
  • بخش عمده سوپ و کنسرو گربه از آب، پروتئین و چربی تشکیل شده‌اند و میزان کربوهیدرات آن‌ها بسیار کم است؛ بنابراین استفاده از آن‌ها برای دریافت پروتئین و انرژی کافی ضروری است.
  • استفاده از این نوع غذاهای تر مشکل یبوست را در گربه‌ها برطرف می‌کند.
  • با توجه به اینکه این نوع غذاها کم کالری هستند برای تغذیه گربه‌هایی که دچار اضافه وزن هستند بسیار مناسبند.
  • بوی مطبوع کنسرو و سوپ گربه مشکل بی‌اشتهایی گربه‌ها را برطرف کرده و آن‌ها را به خوردن غذا ترغیب می‌کند.
  • این مواد غذایی در طعم‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند و برای گربه‌های بالغ، شیرده، باردار، خانگی، بچه گربه و گربه‌های نر مناسب هستند.


آشنایی با آنچه باید در مورد عصبانیت گربه بدانید در بلاگ پت شاپ

آموزش های بلاگ پت شاپ

 

بلاگ پت شاپ

 

دوره فحلی گربه دوره ای است که گربه های ماده که عمل عقیم سازی را انجام نداده اند به دلیل آمادگی برای جفت گیری در فواصل زمانی مشخص وارد آن می شوند.

گربه های نر دوره گرمایی خاصی ندارند. گربه های نر پس از رسیدن به سن بلوغ در هر زمانی آماده جفت گیری هستند و بر این اساس همه رفتارهای آنها تغییر می کند.

به همین دلیل لازم است در بلاگ پت شاپ ضمن پرداختن به دوره گرمایی گربه ها، به علائم و معانی که در گربه های ماده رخ می دهد نیز پرداخت.

برای تمام گربه های نر که به سن بلوغ رسیده اند، رفتارهای مشابهی در دوره تا زمان عقیم سازی مشاهده می شود.

البته نباید فراموش کرد که شخصیت هر گربه و بر این اساس، الگوهای رفتاری ممکن است متفاوت باشد.

 سوالات متداول درباره عصبانیت گربه در بلاگ پت شاپ

دوره فحلی دوره ای است به نام فحلی یا چرخه تولید مثل که گربه ها پس از رسیدن به بلوغ تجربه می کنند. با این حال، این دوره اغلب به عنوان دوره خشم شناخته می شود.

دوره خشم چه زمانی شروع می شود؟

این دوره زمانی شروع می شود که گربه ها به بلوغ می رسند. زمان رسیدن به بلوغ برای هر گربه متفاوت است. بسته به نژاد گربه، این دوره می تواند بین 6 ماه تا 18 ماه متغیر باشد. به طور کلی، انتظار می رود که بین 8-10 ماه وارد اولین دوره فحلی شود.

دوره خشم چند بار تجربه می شود؟

یک گربه ممکن است بیش از یک چرخه گرما در طول فصل تولید مثل داشته باشد. فصل تولید مثل با توجه به عوامل جغرافیایی متفاوت است. به عنوان مثال، فصل تولید مثل گربه هایی که در نیمکره شمالی زندگی می کنند از ژانویه آغاز می شود و تا پاییز ادامه می یابد.

فصل تولید مثل برای گربه هایی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند می تواند در تمام طول سال ادامه یابد، وضعیت مشابهی برای گربه هایی که در خانه زندگی می کنند صدق می کند.

فصل تولید مثل / فحلی چقدر طول می کشد؟

دوره فحلی گربه به طور متوسط ​​6 روز طول می کشد. البته این دوره ممکن است از گربه ای به گربه دیگر متفاوت باشد. اگر گربه ها در این دوره جفت گیری کنند، متوسط ​​دوره گرما تا 9 روز افزایش می یابد.

چگونه متوجه شوید که گربه شما در گرما است؟

اگر گربه شما عقیم نشده باشد، در فواصل زمانی معینی وارد یک دوره گرما می شود. اگرچه علائم فحلی گربه مشابه است، اما مشاهده این علائم به روش های مختلف در هر گربه امکان پذیر است.

زمان مناسب برای باردار شدن گربه چیست؟

اگر گربه در هر زمانی در طول دوره گرما جفت گیری کند، ممکن است باردار شود. هنگامی که جفت گیری در گربه ها اتفاق می افتد، ترشح تخم تحریک می شود.

بسیاری از گربه های ماده برای اینکه حاملگی اتفاق بیفتد نیاز به جفت گیری 3-4 بار در 24 ساعت دارند. برخی از گربه ها ممکن است با بیش از یک گربه نر جفت گیری کنند. این بدان معنی است که فرزندان متولد شده باید دارای پدرهای متفاوت باشند.

آیا ورود یک دوره گرما قبل از عقیم کردن برای گربه ها مفید است؟

بسیاری از صاحبان گربه‌ها هستند که می‌خواهند مطمئن شوند که گربه‌هایشان جفت می‌شوند، باردار می‌شوند و بچه‌دار می‌شوند، به طور خلاصه، قبل از عمل عقیم‌سازی «این حس را برای یک بار هم تجربه کنند».

با این حال، رفتن گربه به گرما یا زایمان هیچ فایده ای ندارد. اگرچه اعتقاد بر این است که گربه‌های ماده پس از زایمان مهربان‌تر و دوستانه‌تر خواهند بود، اما این نیز ادعایی معتبر نیست.

چگونه دوره خشم گربه را درک کنیم؟

پرحرف تر از معمولی

قابل توجه ترین علامت که در طول دوره فحلی گربه ادامه می یابد، صدای گربه بسیار بلندتر از حالت عادی است. این صداها را می توان ندای جفت گیری گربه در گرما نیز نامید.

گربه ها در این دوره بیشتر میومیو می کنند و حتی صداهایی که از آنها تولید می شود می تواند به عنوان گریه یا ناله درک شود. این صداها می توانند در طول شب ادامه داشته باشند و باعث بیدار شدن افراد ساکن در خانه شوند.

برخی از گربه ها همیشه پرحرف هستند. به همین دلیل، باید با در نظر گرفتن حالت و نگرش کلی گربه، پرحرفی گربه خود را در هنگام عصبانیت ارزیابی کنید.

نیاز به شفقت

در طول فاز گرما، گربه تمایل بیشتری به مالش دارد تا عطر خود را پخش کند و توجه مورد انتظار خود را جلب کند. بیشتر روی پاها و پاهای شما مالیده می شود. همچنین شروع به لمس بیشتر چیزها می کند تا بوی آن باقی بماند.

تمایل به بیرون رفتن

در طول فحلی، گربه های ماده تمایل دارند به بیرون بروند تا عطر خود را پخش کنند، با یک گربه نر برخورد کنند و جفت گیری کنند.

در حالی که هر گربه کنجکاو می خواهد ببیند در دنیای بیرون چه می گذرد، گربه می خواهد در مرحله گرما با شدت بیشتری به بیرون برود.

اگر فکر می کنید گربه شما در گرما است و اگر از درب گربه استفاده می کنید، قفل درب برای اینکه گربه های نر را به خانه دعوت نکند و از خانه فرار نکند مفید است.

توصیه می شود از یک افسار دوره ای استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که گربه به راحتی در برابر گربه ها برای فرار در طول دوره گرما پیدا می شود.

سبک وضعیت بدن

گربه ها ممکن است در موقعیتی مشابه موقعیت جفت گیری در هنگام گرما بایستند. ایستادن با دم عمودی، باسن به سمت بیرون و بالا از جمله رفتارهای رایج گربه های ماده در هنگام گرما است.

خلق و خوی قابل تغییر

گربه ها در گرما ممکن است در خلق و خوی متفاوت از حالت عادی باشند. در این دوره، گربه شما ممکن است تهاجمی تر، تحریک پذیرتر یا بازیگوش شود.

به همین دلیل باید سعی کرد با تغییری که تجربه می کند همگام شد و فضایی را در اختیار او قرار داد که احساس راحتی کند.

قطره چشم سگ و گربه US PET در دیجی پت

معرفی قطره چشم سگ  در دیجی پت 



EYE CARE DROPS

قطره محافظ چشم سگ و گربه US PET به منظور ضدعفونی کردن چشم حیوانات خانگی طراحی شده که فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر بوده و بسیار مفید است. قطره محافظ چشم سگ و گربه یو اس پت باعث می شود که گرد و غبار ورودی به چشم در طی روز و شب و میکروب های چشم به آسانی از آن خارج شوند و چشم ها سالم و تمیز باقی بمانند.

این قطره محصولی بسیار کاربردی است که در هر خانه ای که حیوان خانگی وجود دارد، باید یکی از این قطره ها هم وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که چشم ها از مهم ترین و کاربردی ترین اعضای بدن به شمار می روند و نبود آن ها جهان را تاریک و سیاه خواهد کرد.

این موضوع برای هر موجودی بسیار مهم است و سلامت چشم ها در هر موجودی حائز اهمیت هستند. پس باید از چشم ها محافظت کرد و به آن ها رسیدگی های لازم را کرد. قطره محافظ چشم سگ و گربه یو اس پت محصولی است که می تواند سگ و گربه خانگی شما را در این موضوع کمک کند.

مشخصات قطره محافظ چشم سگ و گربه US PET

  • قطره محافظت از چشم سگ و گربه
  • قابلیت استفاده برای تمام نژادهای سگ و گربه ها
  • قابل استفاده در تمامی سنین
  • بدون مواد شیمیایی و مضر
  • بدون هیچگونه عوارض و حساسیت
  • حاوی 50 میلی لیتر
  • قطره چشم، محیط از دسته لوازم بهداشتی آرایشی سگ و گربه ساخت ایران می باشد.

قطره محافظ چشم سگ و گربه یو اس پت محصولی از شرکت US PET است که برای سگ و گربه در هر نژادی ساخته شده است. همچنین این کمپانی برای استفاده از این محصول هیچ محدودیت سنی قرار نداده است و همه ی سگ ها و گربه ها می توانند از این محصول کاربردی استفاده کنند.


قطره پاک کننده لکه اشک سگ و گربه US PET


قطره پاک کننده لکه اشک چشم سگ و گربه US PET برای پاک کردن سیاهی ایجاد شده در دور چشم حیوانات خانگی کاربرد دارد. در حیوانات، اشکها دور چشم جمع می شوند و به مرور زمان لکه ای را ایجاد می کنند که زیبایی صورت آن ها را تحت تاثیر قرار میدهد. از اینرو استفاده از قطره پاک کننده لکه اشک یو اس پت موجب می شود تا علاوه بر زیبایی، بهداشت چشم گربه و سگ دوستداشتنی شما نیز حفظ شود.

این قطره محصولی بسیار کاربردی است که در هر خانه ای که حیوان خانگی وجود دارد، باید یکی از این قطره ها هم وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که چشم ها از مهم ترین و کاربردی ترین اعضای بدن به شمار می روند و نبود آن ها جهان را تاریک و سیاه خواهد کرد. این موضوع برای هر موجودی بسیار مهم است و سلامت چشم ها در هر موجودی حائز اهمیت هستند. پس باید از چشم ها محافظت کرد و به آن ها رسیدگی های لازم را کرد. قطره پاک کننده لکه چشم سگ و گربه یو اس پت محصولی است که می تواند سگ و گربه خانگی شما را در این موضوع کمک کند.

مشخصات قطره پاک کننده لکه اشک سگ و گربه US PET

  • قابلیت استفاده برای تمام نژادهای سگ و گربه ها
  • قابل استفاده در تمامی سنین
  • بدون مواد شیمیایی و مضر
  • بدون هیچگونه عوارض و حساسیت
  • حاوی 50 میلی لیتر
  • قطره چشم سگ  پاک کننده لکه اشک چشم، محیط از دسته لوازم بهداشتی آرایشی سگ و گربه ساخت ایران می باشد.

قطره پاک کننده لکه اشک چشم سگ و گربه US PET محصولی از شرکت US PET است که برای سگ و گربه در هر نژادی ساخته شده است. همچنین این کمپانی برای استفاده از این محصول هیچ محدودیت سنی قرار نداده است و همه ی سگ ها و گربه ها می توانند از این محصول کاربردی استفاده کنند.