اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

انواع روش‌های سرمایه گذاری طلا دلفین وست

بسیاری از مردم هنگام خرید طلاجات، در خصوص نحوه دقیق محاسبه قیمت طلا برای سرمایه گذاری اطلاعات کافی ندارند و نمی دانند که چگونه میتوان قیمت طلا را در زمان خرید محاسبه کرد! متاسفانه این موضوع بستری برای کلاهبرداری برخی افراد ایجاد کرده است. پس بنابراین شما بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه انواع روش های سرمایه گذاری نمیتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید،

ما در این مقاله به شما انواع روش های سرمایه گذاری برروی طلا و نحوه تعیین قیمت طلا را آموزش خواهیم داد.

 

معامله در بازار طلا

این روزها در بازار معاملات طلا، با نوسانات قیمتی زیادی رو به رو هستیم و از این رو به معامله گران این حوزه توصیه میشود که با دقت و توجه بیشتری اقدام به خرید و فروش این فلز گرانبها نمایند
معامله گران بازار سرمایه میتوانند بدون هیچگونه محدودیتی در این بازار معامله نمایند و از مزایای این بازار بهره مند شوند. معامله گران خبره در بازار پر نوسان طلا می توانند سودهای بسیاری هم در زمان نزولی بودن و هم صعودی بودن قیمت طلا ببرند.
در مواقعی که افراد نسبت به خرید و فروش اوراق قرضه ترس دارند و از معاملات آن خودداری میکنند و همچنین زمانی که بانک ها در وضعیت نامناسبی قرار دارند،‌ سرمایه گذاری بر روی طلا میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد
در نظر داشته باشید که برای معامله در حوزه طلا نکاتی وجود دارد که همواره برای به حداقل رساندن ضرر احتمالی باید آن را مد نظر قرار دهید.

انواع سرمایه گذاری طلا دلفین وست

به صورت کلی برای سرمایه گذاری بر روی طلا، ۶ روش وجود دارد و افراد میتوانند با توجه به توانایی و تمایل خود، با یکی از این روش های زیر اقدام به خرید و فروش طلا نمایند. این روش ها که درمقاله سرمایه گذاری طلا دلفین وست شرح داده شده عبارتند از:
۱- خرید و فروش طلا فیزیکی
۲- خرید سهام شرکت های معدنی
۳- قراردادهای آتی سکه
۴- بازار بورس بین المللی
۵- خرید سکه و طلا به صورت آنلاین
۶ صندوق های ETF

خرید و فروش طلا فیزیکی

این روش یکی از مرسوم ترین روش های خرید و فروش در میان مردم است و عموما در زمان هایی که کشور با تورم زیادی دست و پنجه نرم میکند و یا کاهش ارزش پول ملی روبرو است، افراد بخشی از درآمد خود را خرج خرید این فلز ارزشمند می کنند. خرید فیزیکی طلا شامل سه قسمت است:

الف – سکه طلا
ب- شمش طلا
ج – طلا و جواهر

 

خرید سهام شرکت های معدنی

در ایران امکان خرید و فروش این نوع از فلز طلا میسر نیست. این نوع از طلاها که از معادن استخراج میشوند، برای افراد این امکان را فراهم می کند که در بازار سهام، بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

قراردادهای آتی سکه

قرارداد آتی، به طور کلی توافق نامه‌ای مبنی بر خرید و فروش یک دارایی با ویژگی های مشخص در زمان معینی در آینده است به طوریکه قیمت آن در زمان حال مشخص می گردد. قراردادهای آتی استانداد، در بازار آتی معامله می شوند. در بازارهای آتی الزامی نیست که کالا به طور فیزیکی رد و بدل شود.

بازار بورس بین المللی

در این بازار ارزها و کالاها به صورت الکترونیکی معامله میشوند و شما برای معامله در این بازار نیاز به آموزش هایی دارید. این بازار تا حدودی شبیه به بازار قراردادهای آتی می باشد و به وسیله پنل و نرم افزارهایی افراد میتوانند به این بازار دسترسی داشته  باشند و در آن معاملات را انجام دهند. این بازار در کشور ما تحریم بوده و امکان دسترسی به کارگزاری فارکس برای ایرانیان وجود ندارد

 

طلا و شمش

این روزها برای خرید این فلز زرد فروشگاه های آنلاینی ایجاد شده است و شما میتوانید در این فروشگاه ها اقدام به خرید طلا و شمش نمایید
حتما از وب سایت هایی که میخواهید از آن ها شمش یا طلا بخرید مطمئن شوید در غیر این صورت ممکن است در دام سودجویان و کلاهبرداران بیفتید. 

صندوق های ETF

این صندوق‌ها یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در دنیا هستند که حدود ۱۵ سال است در دنیا رواج پیداکرده‌اند. درحال حاضر بزرگترین صندوق ETF که سرمایه گذاری بر روی طلا می‌کنند صندوق اسپایدر است که در اصطلاح spdr میگویند که این صندوق از ذخایر طلای بسیار بزرگ در دنیا برخوردار هستند و در ایران هم مدت‌زمانی است که این صندوق‌ها به وجود آمده‌اند که به آن‌ها صندوق‌ها ETF طلا میگویند کار این صندوق‌ها به این صورت است که گواهی سپرده طلا را خرید و فروش می‌کنند.

 

ابزار برای محاسبه قیمت طلا

بسیاری از مردم در خصوص نحوه محاسبه دقیق قیمت طلا اطلاعات کافی ندارنددر اینجا تیم گالری ربیعی به شما روش اصلی محاسبه قیمت طلا در بازار را آموزش می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

برای محاسبه قیمت طلا با ماشین حساب میتوانید به راحتی قیمت طلا رااز طریق فرمول زیر محاسبه کنید:

به عنوان مثال طلا گرمی ۴۰۰ هزار تومان است و شما میخواهید ۴ گرم طلا بخرید 

گرم طلا ( ۴ گرم) * ۴۰۰ (قیمت هر گرم) + اجرت هر گرم (مثلا ۲۰ هزار تومان ) = ۱.۶۸۰.۰۰۰
۱.۶۸۰.۰۰۰ + ۷ درصد سود مغازه دار = ۱.۷۹۷.۶۰۰
۱.۷۹۷.۶۰۰ + ۹ درصد مالیات = ۱.۹۵۹.۴۰۰ قیمت نهایی

در فرمول بالا شما چنانچه اجرت ساخت و همچنین قیمت هرگرم طلا را در دست داشته باشید، میتوانید به قیمت حقیقی طلا دست پیدا کنید

 

سرمایه گذاری روی طلا ایده ای خوب برای نگهداری سرمایه!

این سوال که آیا خرید طلا ایده‌ی خوبی برای سرمایه گذاری است؟، سوال بسیاری از ما می باشد. با توجه به افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، و همین‌ طور کاهش ارزش دلار آمریکا، مشکلات اقتصادی کشورهای بزرگ جهان و موارد دیگر، دلیلی خوبی شده است که خیلی از مردم در سراسر نقلط جهان به خرید انواع طلا روی بیاروند و تصمیم بگیرند از این قلز گرانبها برای سرمایه گذاری استفاده کنند. برای این نوع سرمایه گذاری، مشاوره سرمایه گذاری در طلا می تواند کمک رسان خوبی برای شما باشد.

پاسخ به سوال بالا بسیار کوتاه است. قبل از تصمی به خرید طلا و جواهر و روی اوردن به سرمایه گذاری در ان باید با مشاوره سرمایه گذاری در طلا مشورت کنید و به تکاتی توجه کنید. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری به ان توجه کرد این است که به هیچ عنوان در سرمایه گذاری روی طلا و یا چیز دیگر نباید ضرر کنید.

خرید طلا معقوله ای نیست که بتوان بی هدف به سراغ ان رفت. باید هدف و منظور خود را برای سرمایه گذاری در ان بدانید. خرید طلا هزینه بر است و اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را روی طلا انجام دهید ابتدا باید هدف خود را از این کار بدانید.

در ادامه قصد داریم تا مهم‌ ترین دلایلی که باعث می ‌شوند که به کمک مشاوره سرمایه گذاری در طلا به سمت خرید طلا و سرمایه گذاری این فلز گرانبها برویم، را عنوان کنیم.

 

آیا خرید طلا برای سرمایه گذاری منطقی است؟

 

معمولا افرادی که به دنبال سرمایه گذاری روی طلا هستند، سرمایه گذاری بدون ریسک را ترجیح می دهند. ارز و دلار در چند سال اخیر، افت و خیز بسیار زیادی داشته است و تهیه کردن و حتی فروختن آن ها کار هر کسی نیست و دشوار است، به همین دلیل هر کسی نمی ‌تواند دنبال این گونه سرمایه گذاری برود. در واقع می ‌توان گفت که خرید طلا برای سرمایه گذاری ریسک خرید ارز را جبران خواهد کرد، چرا که هم ثبات قیمت آن نسبت به ارز و دلار بیشتر است و هم اینکه راحت ‌تر می‌ توان آن را خرید و فروش کرد. برای خرید طلا جهت سرمایه گذاری می توانید از علی ربیعی که مشاوره سرمایه گذاری در طلا است مشاوره بگیرید.

 

عدم ثبات اقتصادی در بعضی کشور ها

 

در کشورهایی که اقتصاد در آن ثبات نداشته ندارد، مردم به دنبال مواردی برای سرمایه گذاری می روند که اینده ی سرمایه ان ها را تضمین کند. اقتصاد مواردی مانند بانک ‌ها و بورس را شامل می ‌شود. زمانی که میزان سود بانک ها پائین بیاید و یا بانک ها ورشکسته شوند، آن دسته از افرادی که به دنبال سود گرفتن از سپرده در بانک بودند به خرید طلا روی می ‌آروند. بورس هم که همیشه میزان فراز و نشیب بسیار بالایی دارد، واگر در اطلاعات کافی نداشته باشید احتمال از دست دادن سرمایه و کاهش ارزش سرمایه در آن بسیار زیاد است. بنابراین در این مواقع روی آوردن به سرمایه گذاری روی طلا به کمک مشاوره سرمایه گذاری در طلا می ‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری باشد.

 

خرید طلا آب شده

 

یکی از مهم تری دلایل محبوبیت در سرمایه گذاری در طلا، سهولت در اب کردن ان است و به همین دلیل نگهداری یکی از آن بسیار ساده‌ تر از پول و یا هر چیز دیگری است. نگهداری سرمایه خریداری شده در خانه، یک کار پر ریسک است و اگر هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی طلا سراغ طلای دست دوم و کم اجرت بروید، می ‌توانید به راحتی آن ها را آب کنید. این ویژگی حتی در موقع فروش طلا نیز بسیار کاربردی است  و به همین دلیل، این نوع سرمایه گذاری میان مردم طرفداران زیادی دارد.

همچنین از دیگر مزایای سرمایه گذاری روی طلا به کمک آموزش سرمایه گذاری در طلا در دلفین وست می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد

 

·         طلا در هر زمان به آسانی به پول نقد تبدیل می‌شود و به همین خرید و فروش آن بسیار ساده است.

 

·         با توجه به قیمت آن و تنوع در بازار، می‌توانید به راحتی با توجه به میزان بودجه و سرمایه‌ای که دارید طلا بخرید.

 

·          هیچ عنوان محدودیت زمانی ندارد و اگر فروشنده از قیمت روز طلا خبر داشته باشد، می‌توانید پروسه خرید طلا را انجام دهید.

 

·         خرید و فروش طلا ریسک بسیار پایینی دارد و میزان ضرر در این نوع سرمایه گذاری نسبت به انواع مشابه نزدیک به آن، بسیار کمتر است.

 

خرید طلا دست دوم و کم اجرت

 

خرید طلای دست دوم و کم اجرت بهترین راه برای سرمایه گذاری روی طلا است. امروزه طلای دست دوم محبوبیت زیادی پیدا کرده البته خرید طلای کم اجرت از قدیم با ایرانیان همراه بوده و خیلی از بانوان و حتی اقایان برای سرمایه گذاری درست و خوب به سراغ خرید طلای دست دوم و کم اجرت می رفتند.

دلایل زیادی برای انتخاب طلای دست دوم و کم اجرت وجود دارد که مهم ترین ان ها به شرح زیر است

 

·         با هزینه کمتر می توان طلا و جواهری زیبا خرید.

 

·         در هنگام فروش ان ضرر زیادی نمی کنیم.

 

·         در زمان خرید طلای دست دوم هزینه ای برای اجرت ان پرداخت نخواهید کرد که موجب صرفه جویی هنگام خرید می شود.

 

·         خرید طلا جز ان دسته از سرمایه گذاری ها به حساب می اید که می توان به عنوان وسیله زینتی از ان استفاده کرد و لذت برد.

امیدوارم با مطالعه ی این مقاله پایخ به سوال ابتدای متن را یافته باشید. و پایخ برای شما قانع کننده باشد. باید در نظر داشته باشید که خرید طلا و جواهر از مهم ترین خرید های شما می تواند باشد به همین دلیل باید برای خرید ان به مشاوره سرمایه گذاری در طلا در ارتباط باشید

منبع


ظرف غذای سگ با دیجی پت

شاید فکر کنید ظرف غذای سگ که نکته خاصی نداره و هر ظرفی که دم دستمون باشه رو می‍تونیم استفاده کنیم. در صورتی که اصلا این طور نیست! در حال حاضر تنوع بسیار زیادی از ظرف غذای سگ در مدل‌‌ها و جنسهای مختلف وجود داره که هرکدوم برای یک گروه از نژادهای سگ مناسبتره. در این مقاله قراره در این مورد صحبت کنیم و انواع ظرف غذا و آب برای سگ و مزایا و معایب هرکدوم رو توضیح بدیم.


چطوری بهترین ظرف غذا رو برای سگم انتخاب کنم؟

ما ظرف غذای سگ دیجی پت را به شما پیشنهاد میکنیم و اماهمونطور که میدونین، غذای سگ کلا به دو دسته غذای تر (کنسروی) و غذای خشک تقسیم میشه. اما خیلی‌ها از غذای خشک سگ استفاده می‌کنن، بعضی دیگه غذای کنسروی هم بهش اضافه میکنن و برخی دیگه برای سگشون غذای خانگی (با دستور مورد تایید دامپزشک) می‌پزن. اما صرف نظر از نوع غذایی که به سگتون میدید شما قبل از هرچیز به یک ظرف غذای مناسب و باکیفیت نیاز دارید.

وقتی برای خرید ظرف غذا به دیجی پت  میرید تنوع ظروف آنقدر زیاده که باعث گیجی و سردرگمی میشه. هرچند این تنوع تا حدی مربوط به ظاهر و رنگ و طرح ظرفه و بیشتر بحث سلیقه و پسند شما مطرحه؛ اما عوامل دیگه‌ای هم وجود داره که به نژاد و ساختار بدنی سگتون بستگی داره و باید بهش توجه کنید.

انتخاب بهترین ظرف غذا براساس عمق و مدل ظرف

ظرف غذای سگ کم عمق و نسبتاتخت

این نوع ظرف با این که جزء رایج‌ترین انواع ظرف غذای سگ هستن، اما بیشتر برای سگ‌های کوچک تا متوسط مثل شیواوا و سگ پامرانین یا کورگی و توله‌ها مناسبن.

سگهای کوچیک به خاطر عمق کم این ظروف به راحتی می‌تونن از توش غذا بخورن؛ بدون اینکه به گلوی حساسشون فشار زیادی وارد بشه.

ظروف با دیواره‌های شیبدار

این ظروف نسبتا عمق زیادی دارن و دهانه ظرف تنگتره و با شیب ملایمی به سمت انتهای ظرف میره.

این ظرف‌ها با ظاهر خاصی که دارن برای سگهای گوش بلند مثل نژاد بیگل، باست‌هوند و کاکر اسپنیل بهترین انتخابن. چون موقع غذا خوردن گوش‌هاشون دیگه داخل ظرف غذا و آب نمیفته و کثیف نمیشه و می‌تونن با خیال راحت و بدون کثیف‌کاری غذاشون رو بخورن.

ظرف غذای گود و عمیق

این نوع ظروف برای سگهایی که پوزه درازی دارن مثل داشهوند، گری‌‌هوند و بوردرکلی فوق العاده مناسبه.

این سگها دیگه مجبور نیستن به سختی دور و بر ظرف دنبال غذا بگردن و مستقیم و با راحتی بیشتری می‌تونن از توی این ظرف آب و غذا بخورن.

ظرف غذای سگ پلاستیکی

ظروف پلاستیکی از همه ارزونتر و قابل دسترس‌تر هستن، در رنگها و مدل‌های مختلفی وجود دارن و دوام خوبی هم دارن. به همین دلیل خیلی از افراد وقتی تازه سگ آوردن و می‌خوان وسایل مورد نیاز برای نگهداری سگ بخرن ظرف پلاستیکی رو انتخاب می‌کنن.

اما ظرف پلاستیکی چند تا ایراد داره که لازمه بهشون توجه کنید:

  • ظرف پلاستیکی خیلی سبکه و سگ به راحتی می‌تونه اون رو برگردونه.
  • سگها می‌تونن این نوع ظروف رو بجون یا با ناخن‌هاشون روش خراش بندازن.
  •  بلعیدن اتفاقی یه تکه پلاستیک می‌تونه مشکلات گوارشی زیادی برای سگ به وجود بیاره.
  • بعضی از نژادهای سگ به جنس پلاستیک حساسیت دارن و بخاطر تماس با این ظروف دچار مشکلات پوستی میشن.

همچنین روی سطح این ظرفها به مرور خط و خش میفته و این شیارهای کوچک می‌تونه به محل تجمع آلودگی و ذرات غذا تبدیل بشه. این موضوع مخصوصا در مورد ظرفی که توش غذای کنسروی یا غذای خونگی سگ می‌ریزید اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه.

 ظرف غذای سگ پلاستیکی نگینی

  • این ظرف پلاستیکی عمق کمی داره و دیواره‌هاش شیبدارن. به همین دلیل برای توله‌ها، سگهای کوچیک و به ویژه سگهایی که پوزه کوتاه و تخت دارن مناسبه.
  • این ظرف در ۶ رنگبندی جذاب وجود داره.
  • دارای ترمزگیر زیر ظرف برای جلوگیری از تکون خوردن ظرف.
  • مناسب برای غذا و آب سگ

ظرف آب اتوماتیک سگ

درست مثل ظرف غذا، ظرف آب اتوماتیک هم چندین مدل داره. یه مدل پیشرفته و الکترونیکی که قابلیت زمانبندی داره و سر ساعتی که مشخص می‌کنید برای سگ آب داخل ظرف می‌ریزه.

همینطور یه مدل ساده‌‌تر و مکانیکی که با استفاده از نیروی جاذبه و گرانش کار می‌کنه. یه محفظه بالای ظرف وجود داره که توش رو پر از آب می‌کنید و بعد هرموقع آب داخل ظرف تموم شد دوباره آب داخل ظرف ریخته میشه.

بعضی مدل‌های ظرف آب اتوماتیک به جای محفظه قسمتی برای اتصال بطری آب معدنی بزرگ یا کوچک دارن. با استفاده از این آبخوری‌ها می‌تونید مطمئن بشید که حتی مواقعی که خونه نیستید سگتون به آب تازه و تمیز دسترسی داره.




چگونه باید کارگزاری‌های فارکس را مقایسه کنید؟ بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان چیست؟

وبسایت دلفین وست لیستی از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان منتشر کرده است و به بررسی تخصصی و دقیق این کارگزاری‌ها پرداخته است. وبسایت های مختلف در بررسی خود طیف گسترده‌ای از عوامل رتبه بندی، از هزینه‌ها و بازده‌ها گرفته، تا سیستم عامل‌های معاملاتی، نمودارها و آپشن‌های تجزیه و تحلیل و هر آنچه که به یک کارگزار اهمیت میبخشد و بر موفقیت شما به عنوان یک معامله گر تأثیر میگذارد را در نظر گرفته است.

مقدمات انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین کارگزار فارکس اغلب برای ترجیحات معامله‌گران فردی فارکس قابل اهمیت است. این ممکن است در جفت‌هایی که برای تجارت نیاز دارید، پلت فرم، معامله ارز خارجی با استفاده از بازارهای نقطه ای یا هر واحد یا شرایط مورد نیاز برای استفاده‌ی آسان‌تر، خلاصه شود.

قبل از اینکه شروع به کلیک بر روی تبلیغات انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان کنید، یک لحظه وقت بگذارید و در یک پلتفرم تجاری درباره مهم‌ترین مسائل برای شما توضیح دهیم. پاسخ بسته به اهداف سرمایه‌گذاری و اینکه در کدام منحنی یادگیری سرمایه‌گذاری هستید، کمی متفاوت خواهد بود. ​

اگر تازه وارد این بازار شده‌اید، ممکن است ویژگی‌هایی مانند منابع آموزشی پایه، واژه نامه‌های جامع، دسترسی آسان به کارکنان پشتیبانی و توانایی انجام معاملات آزمایشی (حساب دمو) قبل از شروع معامله با پول واقعی را در اولویت قرار دهید. ​

اگر شما در حال حاضر کمی تجربه سرمایه‌گذاری دارید، اما به دنبال جدی‌تر گرفتن این بیزینس هستید، ممکن است به آموزش و نظرات کاربری نیاز داشته باشید. منابع مورد استفاده و بروکر انتخابی توسط سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای و همچنین انتخاب مناسب داده‌ها و تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال بازار مالی فارکس مهم است.

این تحلیل‌​ها را میتوانید در تریدینگ ویو انجام دهید و بازار را در آن دنبال کنید. اگر با تریدرنگ ویو آشنایی ندارید نگران نباشید در ادامه به توضیح مختصری از آن پرداخته ایم.

آشنایی با تریدینگ ویو Trading View

06

سایت تریدینگ ویو، پکیج ابزارهای چارت و نموداری بر پایه وب است که به نوعی شبکه اجتماعی معامله‌گران و تریدرها نیز به حساب می آید. هدف TradingView در اختیار گذاشتن ابزارهای فوق‌العاده جهت تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن تریدینگ برای همه افراد علاقه مند و فعال در این حوزه است، که به خوبی از پس این هدف خود بر آمده است.

ابزار نموداری این سایت تا حد امکان ساده سازی شده و در کنار راحتی استفاده قدرت فوق العاده بالایی نیز جهت استفاده تحلیل گران با هر سبک تحلیل تکنیکال در اختیار دارد.

از سرویس‌هایی که در این سایت برای همگان قابل دسترسی است، اسکنر آن است. شما می توانید چارت مدنظر خود را انتخاب کنید، سپس از لیست اندیکاتورهای مخصوص در اسکنر یکی را انتخاب نمایید و به اسکنر اجازه دهید در صورت وقوع شرایط معامله، شما را خبر کند تا به موقع وارد معامله شوید.

همچنین در سایت تریدینگ ویو، اخبار مهم و تاثیرگذار و سر تیتر خبرها قابل مشاهده است شما می توانید خلاصه اخبار را به طریق عددی و آماری نیز می توان دریافت کرد. عمده اخبار این سایت از طریق Money.net بروز رسانی می گردد، که این سایت برای همه تریدرهای فارکس کاملا آشنا و شناخته شده است. تریدرنووا درباره تریدینگ ویو اطلاعات کاملی در اختیار تریدرها قرار داده است، شما هم می‌توانید اطلاعات بیشتری در تریدرنووا به دست آورید و اما در ادامه به بحث اصلی انتخاب بهترین بروکر فارکس بر می‌گردیم.

معیارهای اصلی یافتن بهترین بروکر فارکس با دلفین وست

معیارهای اصلی برای یافتن بهترین کارگزاران فارکس با توجه به نیازهای افراد متفاوت است. در ادامه به چند مورد از مواردی که در انتخاب کارگزاری فارکس باید به آن‌ها توجه کنید را به طور خلاصه آورده‌ایم اما در وبسایت دلفین وست می‌توانید به طور گسترده‌تر در این باره مطالعه فرمایید.

شرایط / هزینه های تجارت: این مهمترین قسمت ارزیابی جهانی کارگزار فارکس برای شماست. یک کارگزار فارکس ممکن است 10 برابر کمتر از کارگزار دیگر به شما بابت همان تجارت، پرداخت کند.

پوشش بازار : شما لازم است که بدانید بروکری که می‌خواهید حساب باز کنید چه جفت ارزها و حتی ارزهای دیجیتال و سهام و غیره را پشتیبانی می‌کند و امکان معامله دارید.

دسترسی و قیمت مناسب: هرگز نباید مجبور شوید حداقل سپرده گذاری که توانایی پرداخت آن را ندارید، انجام دهید. حداقل سپرده جهت افتتاح حساب در کارگزاری‌ها متفاوت است با توجه به شرایط بهترین را انتخاب کنید و ذهن خود را باز بگذارید.

شهرت: مردم راجع به بروکر چه می‌گویند؟ استفاده از تجربیات دیگر معامله‌گران در فارکس اهمیت زیادی دارد.

سابقه شرکت و تاریخچه: دانستن رفتارهای گذشته کارگزار فارکس میتواند ایده بهتری از آنچه در حال حاضر دارد را به شما ارائه دهد.

عوامل دیگری از جمله سکوهای تجاری، سپرده و برداشت، مقررات، پشتیبانی مشتری، سابقه شرکت، تاریخچه آموزش و غیره در انتخاب شما مهم هستند و باید این عوامل به دقت مورد بررسی قرار دهید.

یکی از پرجنجال‌ترین بحث همیشگی بین بهترین بروکرهای فارکس، همان اسپرد و سایر هزینه‌های معاملاتی است. در بین بروکرهایی که با ایرانی ها کار می کنند، بروکرهای بی انصافی هستند که اسپرد اعلامی شان با اسپرد عملی در حساب‌های واقعیشان متفاوت است.

شاید شما تازه‌کار باشید و با اسپرد آشنا نباشید پس لازم است که توضیح مختصری در رابطه با اسپرد به شما بدهیم.

اسپرد در فارکس به چه معناست؟

به صورت کلی، اسپرد در معاملات فارکس، تفاوت بین قیمت پیشنهاد (فروش) و قیمت درخواست (خرید) یک جفت ارز در ساختار عرضه و تقاضا است.

بیشتر جفت ارزهای فارکس بدون کارمزد معامله می‌شوند، اما اسپرد یک هزینه است که برای هر معامله‌ای که انجام می‌دهید اعمال می‌شود. اسپرد با پیپ اندازه گیری می‌شود که واحد کوچکی از حرکت در قیمت یک جفت ارز و آخرین رقم اعشاری قیمت گذاری است (برابر با 0.0001). این برای اکثر جفت‌های ارزی صادق است، جدا از ین ژاپن که پیپ دومین رقم اعشاری (0.01) است.

هنگامی که یک اسپرد گسترده‌تر وجود دارد، این بدان معنی است که تفاوت بیشتری بین دو قیمت وجود دارد، بنابراین معمولاً در اینجا نقدینگی کم و نوسان زیادی وجود دارد. از طرف دیگر، اسپرد کمتر نشانگر نوسان کم و نقدینگی زیاد است. بنابراین، در هنگام معامله یک جفت ارز با اسپرد شدیدتر، قیمت اسپرد کمتری متحمل می شود.

تمام ارائه دهندگان معاملات اهرم دار به جای دریافت کارمزد، یک اسپرد در هزینه های انجام دادن معامله میگنجانند، زیرا آنها قیمت بالاتر از قیمت پیشنهادی را در نظر می گیرند.

منبع

باکس گربه

لوازم حمل و نقل ( باکس گربه ) برای حیوانات بسیار مهم است . حمل حیوانات در کارتن یا پتو با ریسک همراه است زیرا حیوانات به خصوص گربه ها در هنگام ترس یا هیجان رفتار های سریعی از خود نشان می دهند که عکس العمل سریع برای ما امکان پذیر نیست. سبدهای پیک نیک هم انتخاب مناسبی نیست زیرا درب های محکمی ندارد و گاها ناخن حیوانات در درزهای آنها گیر میکند و آسیب می بیند. بهتر است هنگام استفاده از باکس حمل  پد مخصوص هم به همراه داشته باشید،  زیرا حتی گربه ها نیز گاهی هنگام هیجان، ترس یا طولانی شدن زمان انتقال در باکس کنترل ادرار خود را از دست می دهند.

هنگام حمل و نقل سگ در ماشین نیز رعایت نکات ایمنی و استفاده از باکس حمل یا کمربند های ایمنی مخصوص حیوانات لازم است زیرا گاهی سگ ها به خاطر هیجان یا چیزی که مشاهده می کنند اقدام به پریدن به بیرون خودرو می نمایند یا هنگام دورزدن شدید خودرو نا خواسته از پنجره به بیرون پرتاب می شوند

انتخاب مناسب در ابعاد باکس گربه مهمترین نکته ‌ای است که باید در هنگام خرید این وسیله در نظر بگیرید. ابعاد باکس مانند خانه ‌ای است که قرار است محلی امن برای حیوان شما در طول سفر و یا دیگر جا به جایی ‌ها باشد. در چنین حالتی نیاز است تا حیوان در محیطی که برای او در نظر گرفته ‌اید، کاملاً راحت باشد.

ابعاد باکس گربه باید در اندازه ‌ای باشد که برا گربه ها حکم یک زندان تنگ را پیدا نکند.  گربه ها از فضا های تنگ بیزار هستند. مطمئن باشید اگر باکس حمل گربه که تهیه کرده اید، نتواند آن فضای باز را برای حیوان داشته باشد، حیوان نیز برای ماندن در آن مقاومت خواهد کرد.

اما سوال اصلی این است که چطور می توان ابعاد مناسب در باکس حمل گربه را به دست آورد؟ بهترین راه حل برای حل این سوال، خود حیوان خانگی شما می باشد. کافی است قد، بلندی و طول گربه را اندازه بگیرید و سپس به این اعداد به مقدار ۵ سانتیمتر برای حیوانات کوچک و 10 سانتیمتر برای حیوانات بزرگ اضافه کنید. به همین روش سایز مناسب در ابعاد باکس سگ را به دست خواهید آورد.

ممکن است همراه با این اندازه هنوز بخواهید که فضای نگهداری از حیوان خانگی خود را بزرگتر در نظر بگیرید. خب، می توانید چند سانتیمتر نیز ابعاد را بیشتر کنید؛ اما هرگز در انتخاب ابعاد بزرگتر از باکس حمل سگ افراط نکنید. باکس های بسیار بزرگتر از جثه گربه باعث می شود تا حیوان آن حس آرامی که باید در زمان حمل و نقل داشته باشد را از دست بدهد و فضای بزرگ را دلیل بر جنب و جوش بسیار بداند. آنگاه هرگز با سگ و گربه ای آرام در حین سفر همراه نخواهید شد.

شناخت انواع باکس حمل  گربه

در هنگام خرید باکس گربه یقینا با انواع متفاوت از اشکال گوناگون تا متریال های مختلف در ساخت مواجه خواهید شد. به هر حال هر مدل تا جنسی از باکس حمل گربه با در نظر داشتن اهدافی طراحی شده اند و با خرید آنها می ‌توان نیاز هایی را مرتفع نمود. در این بین اهمیت دارد که بدانید هر نوع از باکس گربه مناسب چه اهدافی است؟ کدام نیاز های حیوان خانگی شما را تامین خواهد کرد؟ و چه مزایا و معایبی را متوجه شما خواهد نمود؟ در یک دسته بندی کلی می توان انواع باکس گربه را در چهار حالت داشته باشید.

باکس حمل سگ و گربه پلاستیکی

باکس حمل سگ و گربه فلزی

باکس حمل سگ و گربه کیف و یا کوله ای

باکس حمل سگ و گربه چوبی


هرکدام ار این باکس ها مزایا و معایب خود را دارند شما میتوانید با برسی بهترین باکس را انتخاب کنید.