اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

دلایل خرید توالت سگ، ظرف دستشویی سگ ارزان

آیا میدانید که توالت های مخصوص سگ وجود دارد؟ وقتی بیشتر مردم به توالت حیوان خانگی فکر میکنند، جعبه بستر گربه یا یک تکه چمن علف مصنوعی را برای یک سگ تصور میکنند. با این وجود، وقتی گزینه ها را کاوش میکنید، متوجه خواهید شد انواع بیشتری از آنچه تصور میکنید توالت های خانگی برای حیوانات خانگی وجود دارد.


میتوانید به سگ خود یاد بدهید که از توالت انسانی استفاده کند. چندین فیلم آنلاین وجود دارد که نشان میدهد این تا چه حد امکان پذیر است. با این حال، بیشتر صاحبان حیوانات خانگی ترجیح میدهند یکی از انواع توالت های مخصوص حیوانات خانگی را تهیه کنند.


توالت برای سگ ها

توالت های داخلی با چمن واقعی

بسیاری از دارندگان حیوانات خانگی به سمت توالت های داخلی که در اصل جعبه هایی هستند که از چمن واقعی پر شده اند، تمایل پیدا میکنند. اینها احساس طبیعی برای سگ شما ایجاد میکنند و احتمال اینکه او با توالت راحت باشد را ایجاد میکند. آنها از آنجا که طبیعی هستند نیز بسیار سازگار با محیط زیست هستند. توالت های چمنی به تعویض منظم، حداقل ماهانه نیاز دارند.


توالت های داخلی با چمن مصنوعی

این توالت ها به طور معمول دارای ظروف پلاستیکی هستند که چمن مصنوعی را در خود جای داده است. بعضی از سگها ممکن است آنها را به اندازه طبیعی دوست نداشته باشند. با این حال، شما معمولاً نیازی به تعویض چمن ندارید، فقط سینی را تمیز کرده و کل توالت را بشویید. بعضی از این محصولات دارای چمن های مصنوعی هستند که بسیار شبیه به چیز واقعی است.


جعبه های بستر سگ

صاحبان سگ از نژادهای مختلف در حال استفاده از جعبه بستر برای سگهای خود هستند. اینها دقیقاً مانند جعبه های بستر گربه هستند، استفاده از بستر انتخاب مناسبی برای سگ های بزرگ نیست زیرا آنها معمولاً برای جعبه ها خیلی بزرگ هستند. علاوه بر این، اگر سگ شما مخرب است یا دوست دارد حفاری کند، باید از این انتخاب اجتناب کنید، به دلیل احتمال آشفتگی. آنها را برای نژادهای کوچکتر و آرام در نظر بگیرید.


توالت های اتوماتیک سگ

کسانی که بودجه بالاتری دارند نیز میتوانند توالت های اتوماتیک سگ را تهیه کنند که خود تمیز میشوند. اینها از پدهای تمیز یکبار مصرف، به صورت رول استفاده میکنند. دستگاه به طور خودکار هر روز بین یک تا سه بار یک پد جدید را جایگزین میکند. حسگرها اطمینان حاصل میکنند که در حالی که سگ در آنجا است این کار را انجام ندهند.


پد یا توری پلاستیک قابل استفاده مجدد

مدلهای دیگر دارای تشک یا توری پلاستیکی قابل استفاده مجدد هستند که سگ روی آنها مینشیند. برای تمیز کردن، گاهی اوقات با صابون نیاز به شست وشو دارد.


پد های آموزشی در سینی پلاستیک

ابتدایی ترین نوع، یک سینی پلاستیکی است که نوعی پد سگ را در خود جای داده است. این محصولات تمایل به کوچک شدن نیز دارند و این بهترین تولید برای سگهای کوچک یا توله سگها است.


دلایل خرید توالت سگ، ظرف دستشویی سگ ارزان

توالت سگ مخصوص حیوان خانگی تان را فراهم کنید تا سگ شما آرامش بیشتری داشته باشد و به راحتی در خانه و جایگاه مخصوص خود دستشویی کند. برای تهیه ظرف دستشویی سگ ارزان تنها لازم است که به سایت دیجی پت مراجعه کنید.

ظرف دستشویی سگ ارزان

سن بالاتر و عدم توانایی نگه داشتن دستشویی خود

یکی از بزرگترین عواملی که صاحبان سگ در توالت های داخلی سرمایه گذاری میکنند، عدم توانایی توله سگ در نگهداری آن است. در بعضی موارد با افزایش سن سگ، آنها توانایی حفظ عملکرد دستشویی خود را از دست میدهند. به طور معمول به عنوان بی اختیاری ادرار شناخته میشود، عدم توانایی در نگه داشتن ادرار یا مدفوع نیز میتواند ناشی از جراحی یا آسیب باشد. تهیه توالت داخلی این امکان را برای سگ های مسن یا نیازهای ویژه فراهم میکند تا در صورت احساس نیاز از دستشویی استفاده کنند.


ترس از آب و هوا

ترس بسیاری از سگها چنان قدرتمند است که ممکن است سگ را از رفتن به خارج از اتاق برای استفاده از دستشویی منع کند. دو مورد از بزرگترین عوامل این نوع رفتار ترس از رعد و برق و دوست نداشتن باران است. هنگامی که هوا نامساعد است، برخی از سگها حتی ازدستشویی استفاده نمیکنند و از رفتن به بیرون از خانه خودداری میکنند.


نبود صاحبان

صاحبان سگ که در خارج از خانه کار میکنند ممکن است به طور غیر منتظره ای برای مدت طولانی بیرون بمانند. داشتن توالت سگ داخلی آرامش خاطر را فراهم میکند. سگها به دلیل انتظار زیاد دیگر نیازی به نگه داشتن دستشویی خود برای مدت زمان طولانی ندارند.


خانه نشینی

هنگامی که والدین نمیتوانند به طور مداوم در خانه باشند تا به تقویت آموزش های کوچک و خانه نشینی کمک کنند، توالت های داخل خانه جایی را برای آسایش سگ ها فراهم میکنند.


تحرک محدود صاحبان سگ

هر صاحب سگ نمیتواند در طول روز چندین بار از پله ها بالا و پایین رود یا سگ خود را به دستشویی ببرد.


سگ هایی با نیازهای خاص

مانند صاحبان سگ که ممکن است مشکلات حرکتی داشته باشند، بعضی از سگ ها نیز چنین مسائلی را دارند که میتواند توانایی آنها برای بیرون رفتن و استفاده از دستشویی را تحت تأثیر قرار دهد. با افزایش سن سگ ها، آنها میتوانند به آرتروز و سایر ناراحتی های مفصلی مبتلا شوند و توانایی راه رفتن را از دست بدهند. به ویژه در مواردی که سگها در آپارتمان هایی زندگی میکنند که نیاز به بالا رفتن از چندین پله دارد، این شرایط میتواند درد قابل توجهی ایجاد کند. توالت داخلی میتواند از بالا و پایین رفتن سگ جلوگیری کند و مانع درد کشیدن آنها شود.


معرفی برترین جاذبه‌های طبیعی فرانسه


برترین جاذبه‌های طبیعی فرانسه


فرانسه جدا از سرمایه‌گذاری روی گردشگری و فراهم کردن  امکانات عالی برای توریست‌ها، جاهای دیدنی بسیار زیادی داره و هیچ توریستی حتی یک روز تکراری رو نمی‌تونه تو فرانسه تجربه کنه. از موزه لوور و پاریس و ایفل گرفته تا روستاها و طبیعت زیبای این کشور، همه جاهایی هستند که مسافران دوست دارند حداقل یه بار در زندگیشون اونها رو ببینن. ولی بعضی از جاهای فرانسه هستند که یک جورایی با بقیه جاها فرق دارند و نمیشه به راحتی از آنها دل کند. چند تا از زیباترین جاهای فرانسه در این مطلب معرفی شده اند.


آگویی دومیدی

رشته کو‌های آلپ، یکی از بهترین چشم‌اندازها تو کشورهای اروپاییه. چی بهتر از این که بدون نیاز به تجهیزان کوه‌نوردی، به کمک بلندترین تله‌کابین عمودی دنیا، مستقیم برید نوک قله و یه منظره بی‌نظیر ببینید. رد شدن از بین ابرها و رسیدن به ارتفاع بیشتر از ۳۰۰۰ متر، یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این سفره.


مونت سنت میشل

عجیبه که توریست‌ها این منطقه رو نمی‌شناسن،‌ چون اونایی که به مونت سنت میشل سفر کردن اعتقاد دارن که اینجا بهترین و زیباترین منطقه فرانسه است. ساحل نورماندی هم در یک کیلومتری این منطقه قرار داره؛ همون ساحل تاریخی که نبرد معروف نورماندی تو اون اتفاق افتاد. ااگر فیلم نجات سرجوخه رایان رو دیده باشید، می‌دونید تو نورماندی چه بلایی سر سربازهای آلمانی و آمریکایی اومده.این محل خیلی باستانی و قدیمیه و توش کلی کلیسا و بناهای قدیمی هست. مزارع بسیار زیبایی داره و مردمش خیلی مهربون هستن. آسمون زییا و روزهای آفتابی و شب‌های پرستاره مونت سنت میشل (Mont Saint-Michel) رو مسافران فرانسه و توریست‌هایی که با تور فرانسه به این محل می‌رن هرگز فراموش نمی‌کنن.


پروونس 

نظرتون در مورد سفر به جایی که یه طرفش کوه‌های آلپه و یه سمتش ساحل و توش پر از آثار باستانیه چیه؟ پروونس (Provence) یا پروانس یکی از اون جاهاست!هوای خوب،‌مزارع رنگارگ انگور و زیتون، دشت‌های پر از گل سنبل و بنفشه و البته غذای ارزون فرانسوی،‌ اینجا رو تبدیل به بهشت مسافران فرانسه کرده. پس اگر دارید بلیط تور فرانسه رو می‌خرید، چک کنید ببین آیا شما رو به این منطقه می‌برند یا نه!


ساحل و تپه ماسه ای دون پیلا

اینجا بلندترین تپه ماسه‌ای تو اروپاست و وقتی به اونجا می‌رید،‌ احساس می‌کنید وارد یه سرزمین دیگه شدید. دون پیلا (Dune Pilat) نزدیک شهر بوردو قرار داره. دیدن این منطقه در فرانسه کمی عجیبه چون برعکس جاهای دیگه که پر از درخت سبزه‌ است، اینجا فقط ساحل و شن هست و شما رو یاد صحراهای آفریقا می‌اندازه.


پارک ملی کالونک

یکی دیگر از زیباترین جاهای فرانسه پارک ملی حفاظت شده کالانک (Calanques National Park) است. این پارک یه نوار باریک بین تپه‌های آهکی و ساحله. اینجا خیلی شبیه بقیه شهرهای مدیترانه‌ایه. پیاده‌روی در جنگل‌های این منطقه واقعا لذت‌بخشه و وقتی به مرتفع‌ترین قسمت این جنگل می‌رسید، یه چشم انداز عالی از کالونک می‌بینید.


کسل هیل

قلعه هیل یا همون کسل هیل (Castle Hill) نزدیک شهر نیس فرانسه است. یه بندر زیبا، یه جنگل فوق‌العاده و یه شهر کوچک و آروم، باعث شده هر سال کلی توریست به این شهر فرانسه بیان. این قلعه تا سال‌‌های قبل، یه پادگان نظامی بوده و امروز یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی در فرانسه است. در توصیف این محل فقط می‌شه گفته که کسل هیل یه کارت پستال زنده است.


دوردون

توریست‌ها میگن وقتی به دورودون (Dordogne) می‌رید، فکر می‌کنید دارید رویا می‌بینید. دوردون در جنوب غربی فرانسه است و بین کوه‌های پیرنه و دره سرسبز لویر قرار داره. تو اینجا بیشتر از هزار تا قلعه وجود داره و به همین خاطر بهش می‌گن « قصرها». منظره خونه‌های رنگی حاشیه رود دوردون، مزارع زیبای اطراف رود و قلعه‌های زیادی که اینجا قرار داره، اینجا رو شبیه شهرهای فانتزی و زیبای فیلم‌های والت‌دیزنی کرده. مطمئنا اگر به دوردون سفر کیند، تا مدت‌ها به عکسهایی که انداختید نگاه می‌کنید و حسرت می‌خورید که چرا ارزان‌ترین تور فرانسه رو خریدید و نتونستید مدت بیشتری تو این منطقه بمونید! بی شک دوردون هم یکی از زیباترین جاهای فرانسه است.


آشنایی با تور خارجی رزآبی

تور خارجی رزآبی


مجموعه رز آبی با توجه به دریافت مجوزهای قانونی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمینه اجرای تورهای داخلی و خارجی و از سازمان هواپیمائی کشوری در خصوص ارائه خدمات مسافرت و هوائی و فروش بلیط و عضویت در انجمن بین المللی حمل و نقل هوائی (IATA) از سال 1384 به منظور خلق ایده های نوین جهت سرویس دهی بهتر و بیشتر به مسافرین ، تاسیس گردید. این شرکت دارای مجوز رسمی 23086-126/912 از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مجوز شماره 1091 از سازمان هواپیمایی کشوری، دارای لوح تقدیر از هواپیمایی آلیتالیا، ایران ایر و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد. همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در این خصوص می باشد. بالا بردن کیفیت خدمات در چهارچوب استانداردهای حاکم در جهان ، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلند مدت در تحقیق ، تولید محصول ، نظارت بر کیفیت اجرا و همچنین پشتیبانی از جمله نگرش های راهبردی ما در صنعت گردشگری می باشد، نگرشی که به شهادت آنچه در این یازده سال انجام گرفته است برای مجموعه رز آبی تخصص ، و برای مشتریان ما ، رضایت را به همراه داشته است. مجوزها: دارای مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عضویت در انجمن بین المللی حمل و نقل هوائی (IATA) عضویت در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران. عضویت در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تهران تقدیر شده از هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران هما تقدیر شده از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارای لوح تقدیر از هواپیمائی آلیتالیا بابت بهترین فروش بلیط در سال های 2014 و 2015 در ایران دارای گواهی کیفیت در خدمات از ICS آلمان دارای لوح تقدیر از انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان ایران در سال 1394 دارای لوح تقدیر از اجلاس سران و مدیران برتر ایران دارای نمایندگی انحصاری فروش هتل رنسانس پاریس در ایران در سال 1388 خدمات: مشاوره ، رزرو و صدور بلیط های هواپیما در مسیرهای داخلی و بین المللی به دو روش آنلاین و حضوری مشاوره ، طراحی و اجرای تورهای داخل و خارج از ایران مشاوره در زمینه اخذ روادید و برنامه ریزی سفر به کشورهای مختلف مشاوره ، طراحی و اجرای سمینارها و کنفرانس های تخصصی در داخل و خارج از ایران با ارائه مدرک معتبر از ارگانها و سازمان های مربوطه مشاوره ، طراحی و اجرا تورهای تخصصی و توریستی به صورت هفتگی در مسیرهای اروپائی ، آسیائی و ... مشاوره ، طراحی و اجرای تورهای داخل ایران جهت میهمانان خارجی محصولات ویژه: اجرای تورهای هفتگی پاریس به مدت 6 سال متمادی طراح و مالک سایت رزرواسیون هتل و پرواز و ترانسفر در اقصی نقاط جهان و پرداخت با کارت شتاب با نام تجاری BOOK BAAN اجرای تورهای اختصاصی جهت مدیران با خدمات VIP در اقصی نقاط جهان پشتیبانی: دارای تیم پشتیبانی در شرکت به صورت 24 ساعت در هفت روز هفته



تور خارجی رزآبی

آشنایی با آژانس هواپیمایی رز آبی: . . انسان همواره در طول تاریخ میل به شناختن را در خود احساس می‌نموده است. دانستن نادانسته‌ها و لذت دستیابی به آنچه که دور از دسترس است ، بهانه‌ای شد تا بشر گام در راه سفر بنهد. . ایرانیان نیز از دیرباز سفر را وسیله‌ای برای رسیدن به رشد و کمال می‌دانستند و از این روست که گردشگری به جزئی از فرهنگ این سرزمین بدل گردیده است. با عبور از گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی ، فرهنگ سفر نیز تغییر یافته و ما افتخار می‌کنیم که در عصر حاضر با آخرین روش‌های روز گردشگری دنیا در خدمت مردم عزیز کشورمان هستیم. . آژاتس رز آبی با برخورداری از کارشناسان باسابقه و خوشنام این صنعت ، همواره در پی خلق ایده‌های نوین برای برپایی تورهای مختلف بوده است. انتخاب مسیرهای پر رونق و جذاب به مقاصد اروپا ، آسیا و خاور دور ، همچنین کیفیت بالای ارائه خدمات باعث شده تا همه ساله به مشتریان دائمی این آژانس اضافه گردد ، از جمله این مسیر ها می توان به کشور کرواسی اشاره کرد که این شرکت به عنوان اولین آژانس در ایران اقدام به برگزاری تورهای هفتگی کشور کرواسی نمود. . آژاتس رز آبی دارای مجوز بند الف (فروش بلیط کلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی) از سازمان هواپیمایی کشوری, بند ب (اجرای تورهای داخلی و خارجی) از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی میباشد ضمنا" این آژانس آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه ادارات, شرکتها و سازمانها و همچنین آژانسهای بند ب جهت تامین کلیه بلیطها و انجام کلیه امور مسافرتی اعلام میدارد . . آژانس رز آبی که همیشه رضایت کامل مسافر را مهمترین هدف خود می‌داند این بار نیز قصد دارد با ارائه خدماتی متفاوت در بین تور اپراتورهای کشورمان ، مبتکر ایده‌های نوین این صنعت باشد. . برخی از خدمات این شرکت عبارتند از: . . 1- پاسخگویی مناسب و سریع به درخواست شما . . رزرو آنلاین بلیط هواپیمایی ، انجام تورهای ورودی ، تور خروجی ، تورهای طبیعت گردی (اکوتریسم) ، تهیه و رزرو بلیط هواپیمایی شامل: . . قیمت و نرخ بلیط هواپیما ، فروش بلیط هواپیما و نمایندگی فروش بلیط کلیه شرکت های هواپیمائی از جمله ایران ایر ، ماهان ، کاسپین ، کیش ایر ، و بلیط های چارتری و نیز بلیط ایرلاین های خارجی از جمله امارات ، بریتیش ، لوفت هانزا و کی ال ام ، ایر فلوت ، ایرعربیا ، الاتحاد ، قطر ایر لاینز ، گلف ، رزرو آنلاین هتل در ایران و سراسر جهان ، تهیه ویزا ایران و خدمات فرودگاهی و خودرو و تشریفات و تورهای تجاری و نمایشگاهی در اقصی نقاط دنیا . . پاسخگویی سریع به هر نوع پیشنهاد و انتقاد مسافرین یا همکاران محترم با شماره تماس 88471856 . . . . . . . . . . . . نام: زاوش شادمهر . . ایمیل:zawash@bluerose.ir . . تلفن: 02188471020 . . موقعیت: . . آدرس: تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از خیابان مطهری - نبش کوچه شکرآبی - شماره 2

آشنایی با قیمت تور بارسلونا در رز آبی

قیمت تور بارسلونا





با فرارسیدن فصل تابستان افراد زیادی به فکر رفتن به یک مسافرت خارجی میافتند. در بین کشورهایی که همه ساله مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کنند نام کشور اسپانیا نیز به چشم میخورد.

اسپانیا با داشتن مناظر و جاذبههای گردشکری طبیعی و یا تاریخی میتواند مقصد مناسبی برای سپری کردن تعطیلات برای مسافرانی که با تهیه تور اسپانیا قصد سفر به این کشور را دارند، باشد.

باتوجه  به وجود سواحل متعدد و رشته کوههای بزرگ، اسپانیا یکی از کشورهایی اروپایی بحساب میآید که دارای آب و هوایی بسیار متنوع است. آب و هوای این منطقه از شمال تا جنوب دارای تغییرات بسیاری است همانطور که وضعیت آب و هوای مناطق شرقی و غربی که تحت تاثیر مدیترانه و اقیانوس اطلس قرار دارند تغییرات زیادی میکنند.

 

به همین دلیل در این منطقه از جهان پرشها و افراط‏های دمایی بسیار زیاد بوده بطوریکه بالاترین دمای ثبت شده مربوط به منطقه مرکزی اندلس با 47 درجه سانتی گراد و پائینترین دما در منطقه پیرنه با 32- درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است. در نتیجه اگر تمایل به تهیه تور اسپانیا و سفر به این منطقه را دارید بهتر است در فصول خوش آب و هوا به این کشور سفر کنید.

در زمستان آب و هوای اسپانیا معمولا خشک است با این حال یکی از لذت بخشترین مناطق در اروپا به حساب میآید که همه ساله گردشگران با تهیه تور اسپانیا برای لذت بردن از ورزشهای زمستانه این منطقه راهی این کشور میشوند.


تنوع غذایی در اسپانیا

 

اسپانیا با داشتن بیشترین تنوع غذایی و جذابترین غذاها در بین کشورهای اروپایی زبان زد میباشد. بسیاری از گردشگران برای چشیدن طعم غذاهای موجود در این کشور با تهیه تور اسپانیا به این کشور سفر میکنند.

بیشتر غذاهایی که در این کشور طبخ میشوند از آبزیان و انواع ادویه و سس گوجه بهره میبرند. همین موضوع و نحوه پخت این غذاها سبب شده یکی از مواردی که سبب جذب گردشگرانی که با تور اسپانیا قصد سفر دارند، طعم دلنشین غذاهای این منطقه باشد.

اگر به دنبال غذایی خوشمزه و لذیذ هستید حتما مقداری از تورتیلا اسپانولا، پائیا والنسیا، گوشت نمک سود یا چوریزه، پنیر مانچگو، کراکت اسپانیایی و ماهی ساردین که به شیوهای خاص طبخ میشود تهیه کنید و بچشید ولذت ببرید.

برای اینکه بیشتر و بهتر از دیدن مناظر موجود در این کشور لذت ببرید حتما به استراحت خود اهمیت دهید و در صورت احساس خستگی حتما به استراحت بپردازید. مردم اسپانیا به خواب نیمروزی علاقه شدیدی دارند و وجود همین عادت و علاقه سبب شده تا در کشور مردم تا نیمههای شب در خیابانها حضور داشته باشند. پس اگر با تور اسپانیا راهی این کشور شدید حتما در صورت خستگی به استراحت بپردازید.

 

 

ال کلاسیکو

 

این اتفاق مهم فوتبالی که همه ساله بسیاری از علاقهمندان به فوتبال که تور اسپانیا را تهیه کردهاند را از سراسر جهان به این منطقه میکشاند به یک جاذبه گردشگری در اسپانیا تبدیل شده است.

جالب توجه است که این کشور در صنعت گردشگری و هتلداری از پیشروترین کشورها به حساب میآید که خدمات زیادی برای ارائه به گردشگران خود که با تور اسپانیا به این کشور سفر کردهاند دارد.

قیمت تور بارسلونا

ما بهترین قیمت تور بارسلونا را به شما ارائه داده‌ایم. در لیست تورهای بارسلونا تور ارزان قیمت اروپا و آفرها برای شما به نمایش درآمده است. اگر ۷ ماه پیش از سفر، اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید ۲۷ درصد در هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. هزینه ویزا، هتل، نوع پرواز و … نیز وجود دارد که قیمت تور بارسلونا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

می توان گفت گربه های پرشین، زرق و برق دنیای گربه ها بحساب می‌آیند. موهای زیبا و روانشان، چهره شیرین و شخصیت آرامشان باهم ترکیب شده اند تا آنها را به محبوب‌ترین نژاد گربه تبدیل کنند.


این گربه به نگهداری و مراقبت زیادی نیاز دارد و از نظر سلامتی مشکلاتی به صورت ژنتیکی دارند. اما از نظر بسیاری از افراد، زیبایی و شخصیت او بر این مشکلات غلبه می‌کند.


گربه پرشین برای کدام کشور است؟

این گربه نام خود را از کشوری که تصور میشود منشا او از آن گرفته شده است (ایران)، به ارث برده است. در انگلیس این گربه‌ها به حیوانات اهلی رایج تبدیل شده اند و در نخستین نمایشگاه‌های گربه در آن کشور حضور داشتند (نمایشگاه های گربه برای نمایش گربه ها در کشور های مختلف برگزار می  شوند، در این نمایشگاه ها گربه های نژادهای مختلف با زیورآلات و آرایش های بسیار زیبا حضور پیدا می کنند و در نهایت با اخذ رای رتبه بندی می شوند و جایزه دریافت می کنند).

گربه پرشین محبوب‌ترین گربه در آمریکای شمالی است. او نخستین بار در دوره ویکتوریا رواج پیدا کرد، اما مدتها قبل تر از آن نیز در آنجا حضور داشت.


این گربه ها دارای سری گرد، صورت کوتاه، بینی چرمی، گونه های چاق و بدن کوتاه هستند. اما با گذشت زمان این ویژگی‌ها کمی بیشتر شده اند.


خصوصیات و شخصیت پرشین‌ها

پرشین‌ها گربه‌هایی با اخلاق آرام و ساکت هستند که محیطی آرام و افرادی را دوست دارند که با آنها مهربانانه برخورد کنند. برخلاف گربه‌های پرتحرک، آنها دوست دارند که روی یک مبل دراز بکشند و استراحت کنند.


این گربه‌ها با چشمان جذاب و صدای نرم و موزون خود با مردم ارتباط برقرار می‌کنند. آنها مظهر یک گربه سرکش هستند که شخصیتی آرام بخش دارند. دوس دارند نوازش شوند اما بازیگوش و کنجکاو هم هستند.


پرشین‌ها محیط آرام و قابل پیشبینی را ترجیح میدهند، با این حال میتوانند تا زمانی که نیازهایشان برطرف میشود با یک خانواده خشن و پر سروصدا سازگاری داشته باشند.


گربه های ایرانی 12 تا 16 ساعت در روز می خوابند. با این حال، آنها می توانند تا 20 ساعت در روز نیز بخوابند. مرحله ای از زندگی که پرشین شما در آن است می تواند زمان خواب آنها را تغییر دهد. بچه گربه ها و گربه های سالخورده بیشتر از یک گربه در سال های زندگی خود می خوابند. ساعت هایی که پرشین ها می خوابند با نژادهای دیگر تفاوتی ندارد. گربه‌ها، از جمله پرشین ها، آنقدر می‌خوابند تا انرژی خود را حفظ کنند.


غذای گربه پرشین، قیمت غذای گربه پرشین

گربه‌های ایرانی به سخت‌گیر بودن در غذا معروف هستند. اما این سخت گیری ممکن است در نتیجه مشکلات دندانی آنها باشد، نه صرفا داشتن طبیعت انتخابی گربه.

در غذای گربه پرشین با بهترین رژیم غذایی برای کنترل وزن و سلامت کلی آنها عواملی مانند زیر را در نظر می گیریم:

سن

شکل صورت

دندان ها

و تاریخچه گلوله های مو

همانطور که اشاره کردیم دو ویژگی معروف نژاد پرشین، موهای بلند و نرم و صورت پهن آنها است.  حالا سوال پیش می اید که آیا موی بلند و صورت صاف در تغذیه گربه پرشین تأثیر دارد؟ پاسخ بله است! نوع غذایی که به گربه تان می دهید می تواند به کنترل گلوله های مویی بلع شده کمک کند. گربه های صورت فلت نیز می توانند مستعد مشکلات دندانی باشند، بنابراین اگر پرشین شما مشکلات دندانی داشته باشد، بحث تغذیه بسیار مهم می شود.

اکثر غذاهای کنترل کننده گلوله موی گربه حاوی پروتئین بالا، کربوهیدرات کم و حاوی فیبر اضافه شده برای کمک به گربه شما برای عبور گلوله های مو از طریق سیستم گوارشی هستند. با این حال، از آنجایی که گربه ها گوشتخواران مطلق هستند، یک رژیم غذایی با کیفیت و پروتئین بالا و کربوهیدرات کم، بهترین گزینه برای گربه ها است، خواه آنها مشکل گلوله مو داشته باشند یا نداشته باشند.

بسیاری از دامپزشکان همچنین خاطرنشان می کنند که رژیم غذایی با محتوای رطوبت بالا نیز می تواند برای گربه های دارای مشکلات گلوله مو مفید باشد.

برخی از صاحبان گربه پرشین ممکن است به دنبال غذا برای جلوگیری از مشکلات دندانی باشند، در حالی که برخی دیگر به دنبال بهترین غذا برای گربه هایی هستند که مشکلات دندانی دارند. شما میتوانید از غذای خشک گربه مخصوص دنتال برای حل این قضیه استفاده کنید.

هنگام انتخاب غذای بچه گربه، باید مشکلات جویدن آنها را در نظر داشته باشید. علاوه بر اینکه خوردن آن آسان باشد، آب بدن آنها را نیز باید فراهم کند، باید حاوی مواد مغذی ضروری نیز باشد که بچه گربه پرشین شما برای رشد و تکامل در سال اول زندگی خود به آن نیاز دارد.برای این منظور میتوانید برای بچه گربه خود از کنسرو ها و پوچ های تجاری با کیفیت تهیه کنید.

شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت غذای گربه پرشین به وبسایت دیجی پت مراجعه فرمایید.

قیمت غذای گربه پرشین