اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

معرفی دیدنی های بونولیا

دیدنی های بونولیا





بولونیا ایتالیا

بولونیا  بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

قدیمی‌ترین دانشگاه جهان، دانشگاه بولونیا در این شهر قرار دارد.همچنین مقر کمپانی‌های خودروسازی لامبورگینی، مازراتی، پاگانی و فراری و نیز شرکت موتورسیکلتسازی دوکاتی در نزدیکی بولونیا واقع شده‌اند.

از این شهر بعضاً به عنوان گران‌ترین شهر ایتالیا یاد می‌شود. پیاتزا ماجوره میدان اصلی شهر بولونیا است.

 

معماری

بولونیا مرکز بزرگ آموزش و فرهنگ در دوره میانه و اوایل رنسانس بود.

در مرکز میان‌سده‌ای شهر ساختمانهای نما آجری و گچی سیمانی به رنگهای گرم، گذرگاه‌های مسقف با مغازه‌های کوچک، خیابانهای سنگ‌فرش شده زیاد و میادین بیشمار دیده می‌شود.

حاشیه مدرن شده، مرکز شهر را احاطه کرده‌است. سن پترونیو (San Petronio) کلیسای پرابهت بولونیاست، که رو به میدان بزرگ (Piazza Maggiore) که میدان اصلی شهر است واقع شده.

این میدان در سال ۱۳۹۰ شروع به ساخت شد، اما نماهای ظاهری آن هیچگاه کامل نشد. محوطه وسیع درونی به سبک گوتیک ساخته شده‌است.

از کلیساهای قابل توجه دیگر یکی سن دومنیکو (San Domenico) است، که در سال ۱۲۲۱ بنا شد، اما بین ۱۷۲۹ تا ۱۷۳۲ کاملاً اصلاح و دگرگون شد و دیگری هم سن فرانچسکو (San Francesco) که ساخت آن از سال ۱۲۳۶ تا ۱۲۶۳ طول کشید و بعد از خسارت زیادی که در جنگ جهانی دوم دید، مرمت شده‌است.

جاذبه های گردشگری بولونیا + دیدنی های بونولیا



QUADRILATERO


در شرق میدان Maggiore خیابان های چهارگوشی اطراف Clavature وجود دارند، جایی که در ابتدا بولونیای رومی بوده است. این مجموعه بهترین جا برای قدم زدن و خرید کردن است و دارای کافه و رستوران های جالب و از بهترین جاذبه های بولونیا می باشد.

Torre degli Asinelli

 

سمبل اصلی این شهر دو برج کنار هم است. برج بلندتر Torre degli Asinelli نام دارد که ۹۷،۲ متر ارتفاع دارد و برای بازدید عموم باز است اگرچه که بازدید این مکان در روزهای تعطیل توصیه نمی شود (۴۹۸ پله ای که به تازگی بازسازی شده دارد) و همچنین برای دانشجویان خرافاتی هم توصیه نمی شود ( محلی ها می گویند اگر شما از این برج بالا بروید هرگز فارغ التحصیل نخواهید شد). این برج توسط خانواده Asinelli بین سال های ۱۱۰۹ و ۱۱۱۹ ساخته شده است. برج کوتاه تر Torre Garisenda نام دارد که ۴۷ متر ارتفاع دارد که به اندازه ۳،۲ متر از جای اصلیش منحرف شده است

سانتو استفانو (Santo Stefano)

وقتی شما به گشت و گذار می‌پردازید، هرگز کمبودی در مورد جاذبه های گردشگری بولونیا در این شهر تاریخی حس نخواهید کرد. اما بازدید از سانتو استفانو حال و هوای دیگری دارد. این مجموعه از ۸ ساختمان تشکیل شده که به گهواره‌ی ایمان معروف هستند. قدمت این ۸ ساختمان به قرن ۱۰ تا ۱۳ میلادی بازمی‌گرد

موزه لامبورگینی

این موزه در روستای Sant’Agata بولونیا واقع است ( ۲۰ کیلومتری شرق Modena و ۳۵ کیلومتری شمال غربی بولونیا). این موزه تاریخچه لامبورگینی را از ابتدای تولید آن که با مدل ۳۵۰ GT در سال ۱۹۶۴ معرفی شد را نمایش می دهد. ماشین های نمایش داده شده از ماشین های کلاسیک میورا ، Countach، گالاردو و دیابلو تا مدل های اولیه و منحصر به فرد را شامل می شود و یکی از اصلی ترین جاذبه های بولونیا است. بازدید کنندگانی که جلوتر جا رزرو می کنند می توانند به تور کارخانه لامبورگینی جایی که ماشین های سفارشی و دست ساز ساخته می شوند بروند و از اسرار این برند شگفت انگیز باخبر شوند. بلیط اتوبوس برون شهری منطقه ۳ به مبلغ ۲٫۹۰ یورو را تهیه کنید و با اتوبوس به این مکان بروید. برای تور کارخانه حداقل یک ماه جلوتر می بایست جا رزرو کنید (در فصول شلوغ از ۲ تا ۳ ماه قبل) و کارت شناسایی به همراه داشته باشی

سان کلمبانو – مجموعه Tagliavini


کلیسایی با بازسازی شگفت انگیز بوسیله نقاشی روی گچ و دخمه های قرون وسطایی که در سال ۲۰۰۷ به آن توجه شد. این مکان دارای مجموعه ای جذاب از بیش از ۸۰ نوع آلات موسیقی است که بوسیله نوازنده ارگ Luigi Tagliavini جمع آوری شده است. این مجموعه شامل چنگ، پیانو مربوط به دهه ۱۵۰۰ است؛ مطلب جالب توجه این که هنوز به طور کامل تمامی این آلات کار می کنند. موبایل خود را به اندازه کافی شارژ کنید این موزه یکی از جذاب ترین مکان ها برای عکس برداری است.

موزه Gelato Carpigiani


این موزه خانوادگی در سال ۲۰۱۲ توسط Carpigiani بازگشایی شد؛ کسی که سازنده دستگاه های بستنی سازی بود و تاریخچه بستی را از دسرهای یخ زده تا الان در ایتالیا دنبال کرده است. فروش بسنتی با چرخ دستی در قرن نوزدهم رایج شد. در این موزه می توانید به تور بستنی سازی بروید و طعم های مختلف بستنی را امتحان کنید و پیش بند ببندید و زیر نظر راهنمایان از دانشگاه بستنی سازی بستنی درست کنید. پیش تر باید جا رزرو کنید روزانه دور تور انگلیسی زبان به این مکان می رود یکی ۱۱٫۳۰صبح و دیگری ۲٫۳۰ بعد از ظهر. کلاس های حرفه ای بستنی سازی هم در یک دوره ۱۹ روزه به مبلغ ۴۴۸۰ یورو برگزار می شوند. می توانید از ساعت ۹ تا ۵ به دور از استرس یک بستنی ساز درست و حسابی شوید. برای رفتن به این موزه بلیط برون شهری منطقه ۲ به مبلغ ۲٫۱۰ یورو را تهیه کنید. با اتوبوس های TPER (مربوط به بولونیا و حومه) ۸۷ کیلومتر از میدان XX Settembre تا ایستگاه Magli در حومه Anzola dell’Emilia راه است ( به فاصله ۳۰ دقیقه از غرب بولونیا).

معرفی آموزش مفید تریدر

آموزش مفید تریدر



نحوه فعال سازی حساب مفید جهت استفاده از نرم افزار تحلیل تکنیکال مفید ترید 

 

 سامانه معاملاتی «مفید تریدر» (MofidTrader) نسخه بومی شده نرم افزار «متاتریدر5» می‌باشد که توسط شرکت کارگزاری مفید به بازار سرمایه ایران معرفی شده است. این سامانه یکی از با سابقه‌ترین، کاربردی ترین و محبوب‌ترین سامانه‌های معاملاتی در سراسر جهان به شمار می‌رود.

در روز گذشته 1400/2/17 نرم افزار مفیدتریدر در دریافت دیتا و بروزرسانی دچار مشکل شد. پس از پیگیری متوجه شدیم که جهت استفاده از این نرم افزار باید در کارگزاری مفید حساب داشته باشید، دریافت حساب به صورت رایگان و در چند دقیقه انجام میشود.

 ممکن است بپرسید آیا ملزم به انتقال سهم و انجام معامله در پرتفوی مفید هستیم ؟ لازم به ذکر است که الزامی به انجام معامله در پرتفو مفید نمیباشد.


آموزش مفید تریدر

 

 در این مقاله قصد داریم نحوه فعال سازی حساب مفید تریدر را به شما آموزش دهیم ،

اگر حساب ندارید بخش دریافت حساب مفید را مطالعه کنید و مراحل را تا دریافت حساب گام به گام طی کنید

اما اگر حساب مفید دارید نیازی به دریافت حساب نیست، از مرحله اول عبور کنید و سریعا سراغ مرحله دوم بروید. 

 

 

1- دریافت حساب مفید:

 

  • ایتدا وارد سایت افتتاح حساب مفید به آدرس روبرو شوید https://reg.emofid.com/ تا به صورت غیر حضوری حساب خود را ایجاد کنید .

              شماره تلفنی که با آن در سجام ثبت نام کرده اید وارد کنید. 

 

آموزش مفید تریدر

 

 

  • در این مرحله کد تاییدی که به تلفن همراه شما ارسال شده است وارد کنید .

 

آموزش مفید تریدر

 

  • در این قسمت اطلاعات خود را تایید کنید .

 

آموزش مفید تریدر

آموزش مفید تریدر

 

  • اطلاعات را تایید کنید. 

مراحل دریافت کد با موفقیت انجام شد ، بعد از گذشت 5 روز کاری حساب شما فعال خواهد شد .

 

2- مراحل دریافت نام کاربری جهت استفاده از نرم افزار تحلیل تکنیکال مفید تریدر :

 

جهت دریافت نام کاربری باید حساب مفید داشته باشید . اگر چنانچه حساب مفید ندارید ابتدا مرحله یک که در بالا توضیح داده شد را طی کنید بعد از دریافت کد این مرحله را

مطالعه کنید.

 

  • ابتدا از طریق لینک روبرو وارد پنل کاربری خود شوید. پنل کاربری مفید تریدر

 

  • در این قسمت باید شماره تلفن و رمز عبور حساب مفیدتریدر خود را وارد کنید.

 

آموزش مفید تریدر

 

  • بعد از ورود به حساب کاربری خود از بخش پیشخوان وارد صفحه مفید تریدر شوید.

 


 

  • در این قسمت برروی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

 

 

  • در این صفحه بر روی ایجاد حساب تحلیل گری کلیک کنید. 


 

  • در این مرحله باید یک رمز عبور برای حساب کاربری خود انتخاب کنید.


 

  • حساب کاربری شما با موفقیت ساخته شد ، نام کاربری خود را یادداشت کنید.

 


 

3- بازکردن حساب در نرم افزار مفید تریدر:

 

بعد از دریافت نام کاربری وارد مفید تریدر شوید. از منو وارد بخش < بازکردن حساب کاربری > شوید.

 


 

  • در این مرحله برروی گزینه next کلیک میکنیم.


 

  • و در این قسمت با انتخاب سومین گزینه ، نام کاربری و رمز عبور خود را که در مرحله قبل دریافت کردید وارد کنید و سپس finish را بزنید.

 

نرم افزار مفید تریدر یا نام انگلیسی آن MofidTrader 5 که توسط کارگزاری مفید در اختیار سرمایه گذاران بازار بورس و آتی سکه قرار گرفته است یکی از پر کاربردترین و در دسترس‌ترین نرم افزار های رایگان تحلیل در ایران است .

مفید تریدر که در واقع نسخه اختصاصی شده نرم افزار متاتریدر یا همان MetaTrader 5 است توسط شرکت  متاکوت درست شده و در اختیار کارگزاران در سراسر دنیا در بازار های مالی مختلف قرار گرفته است، این نرم افزار در ایران توسط شرکت شرکت تدبیرپرداز با نام های مفیدتریدر و یا تدبیر تریدر شناخته می‌شود .

ویژگی‌های نرم‌افزار معاملاتی مفید تریدر ۵

– امکان نمایش نمودار و دسترسی به تمامی نمادهای بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس بر حسب صنعت
– تمامی نمادهای حق تقدم
– شاخص‌های بورس اوراق بهادار تهران
– مشتقات بازار بورس اوراق مثل آتی سهام
– دسترسی به گسترده ترین مجموعه قیمت‌های بازارهای داخلی و جهانی
– ارسال انواع سفارش های خرید و فروش به صورت مستقیم و شرطی
– نمایش عمق بازار و اطلاعات صف‌های عرضه و تقاضا
– مشاهده موقعیت های معاملاتی، سابقه سفارشات و نمایش پرتفوی
– نمایش انواع نمودارها به همراه سابقه تاریخی قیمت نمادها تا ۱۱ سال
– امکان تمرین و آزمایش استراتژی‌های معاملاتی در حساب‌های مجازی
– نمایش اطلاعات لحظه‌ای و نمودارهای تاریخی نمادهای آتی سکه
– نمایش زنده قیمت‌های جهانی طلا، نفت خام، فلزات اساسی
– دریافت پیغام‌های ناظر بازار، سیستم کدال و اخبار مالی و اقتصادی
– دریافت گزارش‌های تحلیلی روزانه و هفتگی و پیام‌های اختصاصی
– مجهز به مجموعه کامل ابزارهای تحلیل تکنیکال
– مشتقات بورس کالای ایران مثل آتی سکه
– نرخ برابری ارزها
– قیمت‌های بین‌المللی انرژی مثل نفت و گاز
– برخی از شاخص‌های بورس‌های بین‌المللی
– شاخص قیمت برخی از شرکتهای بزرگ بین‌المللی
– قیمت های جهانی فلزات
– قیمت‌های جهانی برخی از کالاها
– قیمت‌های جهانی فلزات گران‌بها
– نسخه فارسی برای تمامی منو‌ها و آیتم‌ها
– امکان نمایش تقویم فارسی
– نسخه راهنما به زبان فارسی
– نمایش عمق بازار، صف‌های خرید و فروش
– نمودار تیک قیمت (Tick Chart) برای کنترل وضعیت لحظه‌به‌لحظه تغییر قیمت‌ها
– سیستم گزارش‌گیری پویا و کارا از نتایج معاملات و حتی انتشار آن به صورت خودکار روی وب
– نمودار تیک قیمت، قابلیت سفارشی کردن و خصوصی‌سازی رابط کاربر به کمک پروفایل و قالب

در نرم‌افزار متاتریدر با استفاده از زبان برنامه‌نویسی اختصاصی ام‌کیو‌ال‌۵ (MQL5) معامله‌گران قادر خواهند بود تا استراتژی‌ها و تاکتیک‌های معاملاتی خود را بصورت برنامه‌هایی درآورند که قابلیت خرید و فروش خودکار (Auto Trading) را فراهم می‌سازند ولی در حال حاضر این امکان در بورس تهران قابل پیاده‌سازی نیست.

درباره ی تور فرانسه عید

تور فرانسه عید



فرانسه یکی از کشورهای واقع شده در اروپای غربی می‌باشد که دارای منطقه ها و قلمروهای متعددی نیز هست. فرانسه یکی از سه کشوری است که دارای سواحلی هم در دریای مدیترانه و نیز اقیانوس اطلس می‌باشد.


بر اساس مساحت، بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به‌شمار می‌آید. جمعیت فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد. پایتخت فرانسه، شهرپاریس است. پاریس بزرگ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است. 


فرانسه چهارمین کشور دارندهٔ بیشترین میراث جهانی یونسکودر جهان است که به همین دلیل، هر ساله بیش از ۸۳ میلیون توریست خارجی جذب این کشور می‌شوند .


در زمینهٔ استانداردهای بین‌المللی، فرانسه را می‌توان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی وشاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را از جمله کشورهای ایده‌آل برای زندگی معرفی می‌کند. فرانسه همچنین از کشورهای مؤسس سازمان ملل متحد بوده و یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل نیز می‌باشد. فرانسه همچنین در چندین گروه و نهاد بین‌المللی دیگر چون  گروه هشت، گروه بیست، ناتو، سازمان همکاری اقتصاد و توسعه، سازمان تجارت جهانی و اتحادیهٔ لاتین عضویت دارد. این کشور همچنین از کشورهای پیشرو در تأسیس اتحادیه اروپا بوده است.


با ۷۰ میلیون گردشگر در سال ۱۹۹۸، فرانسه اولین کشور توریستی جهان، بالاتر از اسپانیا، آمریکا،،ایتالیا،انگلستان، چین و مکزیک قرار دارد.


 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی تور فرانسه عید

اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه­‌های قبلی (مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبه‌روی هم - ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر) + 3 قطعه عکس 4.5 * 3.5 رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبه‌رو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد و 70 تا 80 درصد عکس، چهره فرد باشد ( حداکثر برای 6 ماه اخیر - عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.) + اصل و ترجمه شناسنامه + اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.) + حساب‌های جاری : کارکرد سه ماه اخیر به زبان انگلیسی + گواهی تمکن برای سپرده ‌های بانکی به زبان انگلیسی و به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی همراه با مهر شعبه و امضا بانک (ارائه گواهی تمکن به تنهایی مورد قبول نمی‌باشد.) + حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 500.000.000 ریال باشد. + اصل سند مالکیت + اصل و ترجمه مدارک شغلی شامل موارد زیر: + پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و سه فیش آخر حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی (معتبر برای سال جاری) + وکلا: پروانه وکالت + مشاغل دولتی: حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی، یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه) و سه فیش آخر حقوق + بازنشسته­‌ها: حکم بازنشستگی، آخرین فیش حقوق + مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه) به همراه سه فیش آخر حقوق و سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان + در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات /آگهی تاسیس / کارت مباشرت (در صورت ارائه کارت مباشرت، ارائه جواز کسب اصلی الزامی است.) + معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : اصل حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه) به همراه سه فیش آخر حقوق + دانش آموزان، دانشجویان : اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل + برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی دارد. + اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌­های خانه‌دار + تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق + حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر 12 سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری VFS الزامی می‌­باشد. + اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر، نزد آژانس باقی می‌ماند. + ضمانت­نامه بانکی حداقل به مبلغ 100,000,000 تومان در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت‌­های بیشتر متعاقباً اعلام می‌­گردد. + لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.

بهترین راه سفر به فرانسه

مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی فرانسه Roissy – Charles de Gaulle CDG می‌باشد. این فرودگاه مقر ایر فرانس (AF)، شرکت ملی پروازهای بین‌قاره‌ای می‌باشد. ایر فرانس به همراه KLM، AeroMexico، Alitalia، Delta Air Lines و Korean Air پیمان SkyTeam را تشکیل می‌دهند و همگی از پایانه ۲ و دیگر خطوط هوایی خارجی از پایانه ۱ استفاده می‌کنند. پایانه سوم توسط پروازهای چارتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.


بعضی از خطوط هوایی ارزان قیمت شامل Ryanair و Volare در فرودگاه Beauvais می‌نشینند که در حدود ۸۰ کیلومتری شمال غربی پاریس واقع است. اتوبوس هایی به سمت پاریس در فرودگاه وجود دارند.


خطوط هوایی Air France، Airlinair، CCM، Twin Jet نیز برای سفرهای داخلی فعال‌اند.


شرکت راه‌آهن فرانسه (SNCF) خدمات مستقیمی را به بیشتر کشورهای اروپایی ارائه می‌دهد. Eurostar قطار سریع السیری می‌باشد که از فرانسه به بریتانیا و بلژیک می‌رود.


فرانسه سیستم بزرگراه‌های پیشرفته‌ای دارد. بیشتر آزادراه ها عوارض دریافت می‌کنند و همه آن‌ها کارت‌های اعتباری را قبول می‌کنند.

آژانس رز آبی

رز آبی


تورهای لحظه آخری رز آبی

 

 

هنگام بازدید از این شهر بزرگ با  تور اسپانیا  حداقل باید یکی از شاهکارهای بزرگ GAUDI را ببینید: غیر مجاز می باشدRADA FAMILIA، CASA BATLLÓ یا PARC GÜELL. اما هواداران فوتبال مستقیماً برای بازدید از CAMP NOU یا برای تماشای یک مسابقه FC بارسلونا خواهند رفت. برخی دیگر ترجیح می دهند در محله های تاریخی شهر قدم بزنند. برای خانواده‌های دارای فرزند، باغ‌وحش، POBLE ESPANYOL، یا آکواریوم ترجیح داده می‌شود. 

دیدنی های منحصر به فرد بارسلونا

• غیر مجاز می باشدRADA FAMILIA

اما پیشینه ی تاریخی ساگرادا فامیلیا بارسلونا چیست؟

یک کلیسای ناتمام بزرگ در ناحیه Eixample بارسلونای اسپانیا است. این بنا که توسط معمار کاتالانی آنتونی گائودی و جوزپ ماریا در سال 1882 طراحی شده است، بخشی از میراث جهانی یونسکو است.

 

شروع ساخت این سازه از گذاشتن اولین سنگ تا گذاشتن ستاره مریم در پایان سال 2021 ادامه دارد. یک ستاره دوازده پر که هر شب از ساعت 6 تا 10 روشن می شود. معبد Expiatori de la غیر مجاز می باشدrada Família به زبان کاتالان (به انگلیسی: "معبد خانواده مقدس") قرار است در سال 2026 تکمیل شود. در هنگام خریدتور اسپانیا در تور های رز آبی ، بازدید از این کلیسا را از دست ندهید.

• CASA BATLLÓ

کازا باتلو (خانه باتلو) اصلی ترین و رویایی ترین خانه ی معمار آنتونی گائودی در بارسلونا است. نمای پلی کروم تزئین شده با سرامیک و شیشه، تمثیل سقف مواج از سنت جورج در حال کشتن اژدها. کار اساسی مدرنیسم کاتالونیا، غیرقابل انکار بودن هنر گائودی است. این بنا بین سال‌های 1904 و 1906 ساخته شد. در پاسیگ د گراسیا، شماره 43، در قلب منطقه Eixample و دقیقاً در مرکز بلوک واقع شده است. بازدید عمومی از کازا باتلو از سال 2011 آغاز شد و برای دیدن این مجموعه از ساعت 9 صبح تا 9 شب، باید بلیط تهیه کنید.

 

• PARK GÜELL

یک تراس با نیمکت های موزاییکی که منظره ای فراموش نشدنی از بارسلون، سمندر معروف، دو غرفه مدرنیستی، یک باغ فوق العاده را ارائه می دهد. و تا ابد به عنوان منظره ای منحصر به فرد ازتور اسپانیا در ذهن شما باقی می ماند.

 

پارک گوئل یکی از افسانه ای ترین مکان های بارسلون است. شاهکار معمار آنتونی گائودی یکی از جاذبه های گردشگری شهر است، اما تنها بخشی از پارک 17 هکتاری، قابل دسترسی است. از سال 2013 بازدید از قطعه ساخته شده توسط گائودی در واقع با خرید بلیط، قابل بازدید است.

 

با دانستن اینکه بازدیدکنندگان فضای محدودی برای رفاه خود دارند، مهم است که بلیط پارک گوئل خود را از قبل رزرو کنید تا از اتلاف وقت در روز بازدید یا از دست دادن روز جلوگیری کنید. جالب است بدانید که این بنای تاریخی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، پس دیدن آن را از دست ندهید.

 

• CAMP NOU

تجربه همه جانبه و هیجان در بازدید از نیو کمپ بارسلونا تضمین شده است!

باشگاه فوتبال بارسلونا به شما این فرصت را می دهد که از استادیوم افسانه ای خود دیدن کنید: نیوکمپ، بعد از ساگرادا فامیلیا، بدون شک معبد دیگر شهر، بزرگترین ورزشگاه اسپانیا و اروپا است.

 

این تور بین یک و نیم تا دو ساعت طول می کشد. در این مدت می توانید موزه باشگاه بارسلونا و استادیوم افسانه‌ای آن، نیوکمپ را کشف کنید. تور اسپانیا، شما را به زمین، نیمکت بازیکنان و جایگاه‌ ها، عبور از رختکن، کلیسای کوچک، محوطه مطبوعاتی مختلط و غیره می‌برد.

 

همه چیز را در مورد تاریخچه، ظرفیت ورزشگاه، و حتی در مورد نیوکمپ جدید که در سال 2025 برنامه ریزی شده است، آموزش میدهد. این بازدید "تجربه کمپ نو" نامیده می شود، بازدیدی است که ممکن یک بار در طول عمر شما اتفاق بیافتد! اگر خوش شانس باشید در طول مدتی که تور اسپانیا را خریداری کرده اید و در بارسلون به سر می برید می توانید یکی از بازی های محبوب دنیا را تماشا کنید.

غذای مناسب سگ خیابانی چیست؟

غذای مناسب سگ خیابانی چیست؟

اگر دوستدار حیوانات باشید، زمانی‌که دارید در خیابان قدم می‌زنید و سگی برای غذا به شما التماس می‌کند، این پرسش برایتان پیش می‌آید که چه غذایی باید به او بدهید. همچنین ممکن است این پرسش در ذهنتان به‌طورکلی شکل بگیرد که غذای مناسب سگ خیابانی شامل چه مواردی است. بهترین غذا برای تغذیه سگ هایی که در خیابان زندگی می‌کنند، استفاده از غذای خشک سگ است که در پت شاپ ها وجود دارند. غذای خشک قابل‌حمل بوده و تهیه آن بسیار آسان است و همچنین اکثر مواد غذایی موردنیاز بدن سگ را تأمین می‌کند. اگر شما در محله خود به سگ ها غذا رسانی می‌کنید می‌توانید از کنسروهای مخصوص سگ ها نیز استفاده کرده و روزانه برایشان در محل مشخصی به همراه یک کاسه آب تمیز قرار دهید.

غذای مناسب سگ خیابانی

همچنین برای تهیه غذای توله سگ خیابانی می‌توانید از شیرهای مخصوص موجود در پت شاپ‌ها استفاده کنید. توجه کنید که غذاهای صنعتی گفته شده در بالا باید حتماً از برندهای معتبر تهیه شوند، زیرا در غیر این صورت به دستگاه گوارش آن‌ها آسیب‌های جدی وارد می‌کنند که به مرگشان منجر می‌شود. اگر توانایی خرید غذاهای مرغوب صنعتی را ندارید، به‌هیچ‌عنوان از غذای بی‌کیفیت ارزان‌قیمت استفاده نکنید. تغذیه سگ با غذای بی‌کیفیت بسیار بدتر از عدم غذا رسانی به آن‌ها است. آن‌ها بدون غذارسانی شما ممکن است بتوانند زنده بمانند، ولی قطعاً با غذای بی‌کیفیت خیلی زود می‌میرند. همان‌گونه که ذکر شد، موارد گفته شده ممکن است کمی برایتان گران تمام شوند. ممکن است شما نخواهید برای سگی که سرپرستش نیستید هزینه زیادی بکنید.یم.

غذای ارزان برای سگ های خیابانی چیست؟

برای غذا رسانی به سگ های خیابانی لزومی ندارد که حتماً از غذاهای گران‌قیمت استفاده کنید. برای تغذیه سگ های خیابانی باید تنها به مواد ضروری که بدن او نیاز دارد، توجه کنید. بدن سگ ها به مواد مغذی زیادی نیاز دارد. سگ ها موجوداتی گوشت‌خوارند. از ضروری‌ترین موادی که بدن سگ به آن نیاز دارد پروتئین و آمینواسید تائورین است که در گوشت وجود دارد. به‌این‌ترتیب باید سعی کنید که در تغذیه سگ ها از گوشت استفاده کنید. 

توجه کنید که تاحد امکان گوشت و یا سبزیجات خام به سگ ها ندهید. گوشت و در برخی از موارد سبزیجات خام به دستگاه گوارش آن‌ها آسیب می‌رساند و موجب مبتلا شدنشان به بیماری‌های مختلفی مانند عفونت‌های انگلی می‌شود. شما می‌توانید گوشت و سبزیجات را بپزید و به مقداری مناسب با یکدیگر ترکیب کنید و به سگ های خیابانی بدهید.