اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

قیمت خانه سگ دیجی پت و فواید آن

ضرورت خانه سگ

اکثر افرادی که سگ دارند نمی‌توانند حیوان خانگی خود را که خارج از فضای منزل زندگی می‌کند، به‌طورکامل درک کنند. با این حال، بسیاری از افراد به دلایل مختلف خانه سگ خود را در فضای باز قرار می‌دهند. به عنوان مثال، برخی از نژادهای سگ، زندگی در فضای باز را بیشتر می‌پسندند زیرا این مورد در DNA آنها وجود دارد. برای خانواده‌هایی که بیشتر روز به دلیل امورات تحصیلی، کار، تعهدات یا سفرهای کوتاه خود از خانه دور هستند، سگ آنها می‌تواند بدون هیچ مشکلی دربیرون از منزل مانده و در خانه شخصی خود سیر کند.




 استفاده کاربردی از خانه سگ


1.   دسترسی به هوای تازه و عدم نگرانی برای خرابکاری سگ:

ما می‌دانیم که شما سگ خود را دوست دارید و وقتی مجبور هستید او را به دلیل رفتن به محل کار یا یک سفر یک روزه در تمام طول روز تنها بگذارید، احساس وحشتناکی به شما دست می‌دهد. ممکن است نگران این باشید که سگ‌تان ممکن است خانه شما را در حالی که در خانه نیستید، به دلیل خستگی یا اضطراب تنها ماندن، ویران کند. بعلاوه، اگر قرار است بیش از ده ساعت غیبت کنید، محدودیت‌های مثانه سگ خود را افزایش خواهید داد. اگر مجبورید خانه را برای مدت طولانی‌تری ترک کنید، می‌تواند به نفع سگ شما باشد که مدت بیشتری را در بیرون از خانه بگذراند. درواقع تهیه‌ی یک خانه سگ در فضای باز، راه حلی عالی خواهد بود. داشتن یک خانه مناسب، فضایی را برای محافظت در برابر نور مستقیم خورشید در یک روز گرم و سوزان و یک فضای باز برای استراحت در هوای تازه را فراهم می‌کند.


2.   آلونکی راحت برای سگ در فضای باز:

اگر شما یک سگ کوچک یا یک سگ شکاری دارید، ممکن است آنان در بیشتر سال از زندگی در فضای باز خوشحال باشند. نژادهای سگ در این فضاها معمولا راحت‌تر هستند و ویژگی‌ها و ساختار بدنی خاصی دارند که زندگی در بیرون را برایشان راحت‌تر می‌کند. با این حال، برای این سگ‌ها، خرید خانه سگ جهت استفاده در فضای باز گام مهمی در بهره بردن سگ شما از یک زندگی شاد و سالم است. خانه سگ مناسب، اندازه استاندارد و دارای یک اتاق عایق‌بندی‌شده و نیز دارای فضای کافی می‌باشد. تمام این عوامل، سگ شما را از آسیبِ عناصر مختلف، محافظت می‌کند و برای او مکانی را فراهم می‌کند تا به‌راحتی دراز کشیده و هوای تازه دریافت کند.


3.   راه حل دما برای غلبه بر فصل آلرژی

اگر خانه شما به اندازه کافی شلوغ است و فضایی که دارید کم‌جا و تنگ است، داشتن سگی که از خانه برای کارهای شخصی خود استفاده می‌کند، می‌تواند دردسرساز باشد.  اثرات خزهای ریز و شناور حیوانات خانگی در فضای خانه، عوارض جدی برای سلامتی شما در پی دارد. تنها راه مطمئن برای از بین بردن آلرژی به حیوان خانگی این است که حیوان خانگی را خارج از خانه نگهداری کنید. ما پیشنهاد نمی‌کنیم که سگ خود را به خانه برگردانید. درعوض، برای او فضای دیگری، زمانی که در طول روز در خانه هستید یا برای چند هفته در اوج فصل آلرژی، فراهم کنید.


4.   پذیرایی از مهمانان که عاشق سگ نیستند

چه میهمانانی در خانه داشته باشید که به سگ‌ها حساسیت دارند و چه کسانی که سگ‌دوست نیستند، داشتن یک خانه سگ در بیرون از خانه می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند. وقتی می‌توانید او را در نزدیکی خانه و در حیاط خلوت نگهداری کنید، نیازی به حضور همیشگی او در فضای خانه نیست.


قیمت خانه سگ دیجی پت

شما می‌توانید حیوان خانگی خود را در‌حالی‌که خانه را تمیز می‌کنید، به خانه سگ در بیرون منزل منتقل کنید و تا آنجا که ممکن است خز و شوره آنان را پاکسازی کرده و مکان سالم‌تری برای اقامت مهمانان خود فراهم کنید. یکی از مزیت‌های مهم داشتن خانه سگ، تخصیص فضای شخصی به حیوان خانگی جهت استراحت آنان استقیمت خانه سگ دیجی پت کاملا مناسب بوده و خرید آن برای همه دارندگان سگ خانی راحت و و آسان است



مزیت خرید خانه سگ باکیفیت

این که آیا قصد دارید سگ خود را در تمام طول سال یا فقط برای دوره‌های زمانی کوتاه، خارج از خانه نگهداری کنید، نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از خرید خانه سگ در نظر بگیرید.

یک خانه سگِ باکیفیت، باید عایق و ضد آب بوده و ابعاد مناسبی برای سگ شما داشته باشد. همچنین او را از آب‌و‌هوای نامطلوب، محافظت کند و فضای زیادی برای حرکت به او بدهد. اما با وجود گزینه مختلف، اصلاً از کجا شروع می‌کنید؟ دغدغه اصلی شما باید چه باشد؟ چه گزینه‌ها و ویژگی‌های طراحی برای سگ خاص شما حیاتی است؟

وقتی نوبت به توصیه بهترین خانه سگ می‌رسد، ما تجربه زیادی داریم و می‌توانید با ما مطمئن باشید که بهترین انتخاب را برای سگ خود داشته‌اید. برای کمک به شما، راهنمای مناسبی برای انتخاب خانه سگ آماده کرده‌ایم.


چگونه بهترین خانه سگ را انتخاب کنیم

قبل از خرید خانه سگ، باید نیازهای دقیق حیوان خانگی خود را بدانید. اگر خانه سگ آنچه را که حیوان خانگی می‌خواهد برآورده نکند، ارزش خرید ندارد. شما باید تمام خصوصیات مهم سگ خود مانند نژاد، قد، آلرژی، حساسیت و غیره را بدانید. متریال ساخت پناهگاه حیوان خانگی شما باید بادقت انتخاب شده تا حیوان خانگی شما در آینده با هیچ‌گونه ناراحتی یا مشکلی مواجه نشود.

 یک خانه سگ باید فضای کافی را برای حیوان خانگی فراهم کند تا بتواند به طور کامل در داخل آن استراحت کرده و ارتفاع مناسبی برای ایستادن او داشته باشد. رنگ خانه نیز یک نگرانی کلیدی است و نباید آن را نادیده گرفت. شما می‌توانید رنگ روشن را انتخاب کنید زیرا نه تنها اشعه‌های مضر خورشید را منعکس می‌کند، بلکه به پایین نگه داشتن دمای داخل خانه نیز کمک شایانی می‌کند. یا اینکه جهت بهره‌مندی از جذب گرمای خورشید در فصول سرد، رنگ‌های تیره را برای خانه سگ خود انتخاب کنید.

همچنین تهویه خوب یکی از ویژگی های برتر یک خانه سگ است. تولیدکنندگان این خانه‌ها همچنین در هنگام ساخت آن از برخی عوامل عایق‌بندی شده نیز استفاده می‌کنند. این به این دلیل است که عایق‌کاری، پناهگاه را در روزهای گرم تابستان، خنک و در شب های سرد زمستان، گرم نگه می‌دارد. همچنین مطمئن شوید که سگ شما از درب تعبیه شده به راحتی وارد و خارج می‌شود. اگر تمام این نکات مهم را در نظر داشته باشید، می‌توانید خانه سگ مناسب و با کیفیت را برای سگ دوست داشتنی خود انتخاب کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.