اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

آشنایی با انواع سقف جدید ساختمان با قیمت مناسب

سقف درهر ساختمان به عنوان اصلی‌ترین پوشش برای جداسازی طبقات و حفظ مقاومت و یکپارچگی سازه می‌باشد. این عضو در برابر تمام بارهای وارده مقاومت می‌کند. در ساخت اکثر سقف‌ها از بتن استفاده می‌شود. در ادامه به سقف‌های متداولی که در اکثر سازه‌های مسکونی ایران مشاهده می‌شود و قیمت اجرای مناسب‌تری می‌پردازیم.

معرفی انواع سقف جدید ساختمان 

از جمله رایج ترین سقف‌ سازه می‌توان به سقف تیرچه بلوک اشاره کرد. اگر بخواهیم انواع سقف‌ها‌ را از لحاظ قیمت با هم مقایسه کنیم، سقف جدید ساختمان تیرچه بلوک از بین آنها هزینه کمتری خواهد داشت. جنس این سقف سازه‌ای از بتن می‌باشد اما از آنجایی که بتن به تنهایی در حفظ مقاومت سقف و سازه توانایی ندارد از تیرچه هم در ساخت آن استفاده می‌شود.

سقف تیرچه بلوک نوعی دال یک طرفه می‌باشد که بعد از قرار دادن تیرچه و یونولیت در دو طرف تیرها عملیات بتن ریزی انجام می‌شود. از میلگرد حرارتی نیز در اجرای این سقف برای جلوگیری از ترک خوردگی استفاده می‌شود.

مزایای سقف تیرچه بتنی

  • مقاومت مناسب
  • کاهش هزینه‌های پایه
  • سرعت بالای اجرا
  • مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی

سقف تیرچه کرومیت

تصویر سقف تیرچه کرومیت

باید گفت سقف کرومیت مشابه سقف تیرچه بلوک است، یعنی سیستم اجرایی یکسانی دارند با این تفاوت که در سقف تیرچه بلوک از تیرچه‌های بتنی استفاده می‌شود ولی در این نوع سقف سازه از تیرچه فلزی استفاده می‌کنند.

اجرای سقف کرومیت شامل ساخت سقف با استفاده از تیرچه فلزی، یونولیت و بتن ریزی آن می‌باشد. این سقف از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و برای اجرای آن نیازی به نیروی کار ماهر نیست. در اجرای سقف تیرچه کرومیت می‌توان چندین سقف را به طور همزمان بتن ریزی کرد. بعد از بتن ریزی و به عمل آمدن آن سقف سازه به صورت یکپارچه در آمده و هر نوع بار وارده به سازه را تحمل می‌کند. سقف کرومیت ممکن است در انواع مختفی در پروژه‌های ساختمانی اجرا شود.

علاوه بر سقف تیرچه بلوک کرومیت می‌توان به سقف کامپوزیت کرومیت و سقف پلیمر کرومیت اشاره کرد. در بین این سه نوع سقف کرومیت، نوع تیرچه بلوک آن رایج‌تر بوده و سرعت اجرای بالاتری دارد.

سقف کامپوزیت کرومیت

در این سقف به‌جای تیرچه فلزی از تیرآهن استفاده می‌شود و به کمک دال بتنی پوشیده شده و در صورت نیاز با قالب گیری و بتن ریزی اجرای سقف را به اتمام می‌رسانند. در این سقف مصرف تیرچه به حداقل می‌رسد.

سقف پلیمر کرومیت

در اجرای این سقف سازه‌ای از بلوک پلی استایرن استفاده می‌کنند که هم وزن کل سقف را بسیار کاهش می‌دهد و هم میزان مصالح مصرفی را کم می‌کند. پس مهم‌ترین مزیت آن سبک بودن این سقف می‌باشد.

برای اجرای سقف کرومیت ابتدا تیرچه‌ها را بر روی تیر قرار می‌دهند سپس با استفاده از میلگرد حرارتی تنش‌های وارده به سقف را مهار می‌کنند. در مرحله بعد با استفاده از بلوک سیمانی، سفالی یا پلی استایرن قسمت خالی سقف را پر می‌کنند در نهایت با بتن ریزی اجرای سقف اتمام می‌شود.

مزایای سقف کرومیت

  • اجرای آسان
  • مقرون به صرفه بودن
  • اجرای سریع
  • در دسترس بودن مصالح مصرفی آن

سقف کامپوزیت

از دیگر انواع سقف سازه که جزو ارزان‌ترین سقف‌ها به شمار می‌رود، سقف کامپوزیت است. در کل به سقف‌هایی که از چند نوع ماده متفاوت تشکیل شوند کامپوزیت نامیده می‌شود.به عنوان مثال سقف‌هایی ساخته شده از فولاد و بتن نوعی سقف کامپوزیت یا مرکب است. سقف کامپوزیت شامل نوع ساده و عرشه فولای است. سقف عرشه فولادی جزو سقف‌های گران‌قیمت می‌باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما سقف کامپوزیت ساده جزو مقرون به صرفه‌ترین سقف سازه است. اجزای این سقف شامل تیرهای فرعی، میلگرد، دال بتنی و ناودانی است. البته از ناودانی به عنوان برشگیر استفاده می‌شود. لازم به ذکر است هزینه این سقف در مقایسه با سقف تیرچه بلوک و کرومیت بیشتر است.  در اجرای این سقف از یونولیت استفاده نمی‌شود به همین دلیل با استفاده از رابیتس سقف کاذب اجرا می‌کنند.

مزایای سقف کامپوزیت

  • کم وزن بودن
  • کاهش مصرف بتن
  • اجرای آسان

انواع سقف سازه با قیمت پایه بیشتر

سقف عرشه فولادی

تصویر سقف عرشه فولادی

این نوع سقف سازه‌ای از جدید ترین متدها می‌باشد همان طور در بالا اشاره کردیم به این سقف، سقف کامپوزیت یا مرکب نیز گفته می‌شود. اجزای تشکیل دهنده سقف عرشه فولادی میلگرد، ورق ذوزنقه‌ای شکل که از جنس گالوانیزه می‌باشد، بتن و گل میخ تشکیل می‌شود.

این سقف سرعت اجرای بالایی دارد ولی از لحاظ هزینه‌ خیلی گران قیمت‌تر از دیگر سقف‌های نام برده است. در دو نوع سقف عرشه فولادی مرکب و سقف عرشه فولادی غیر مرکب قابل اجرا است.

غذای گربه رویال کنین

در میان برند های موجود در بازار، برند رویال کنین نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این غذا دارای مزایای فراوانی برای گربه ها می باشد که سبب بهبود سیستم گوارش آن ها نیز می شود.

این غذا برای مدیریت بیماری کیوی در گربه ها نیز طراحی شده است همچنین برای پیشگیری از سنگ مثانه اورات و سیستین استفاده می شود. متاسفانه نارسایی کلیوی در میان گربه ها شایع شده است و همین امر سبب آسیب رساندن به حیوان می شود. این غذای خشک همانند دارو می تواند وخامت اوضاع حیوان را کاهش داده و به بهترین نحو مدیریت کند.

 خواص غذای رویال کنین برای گربه

  • سطوح مناسب پروتئین با کیفیت بالا برای کاهش مواد زائد در گردش و بهبود علائم
  • طراحی شده برای خنثی کردن تعادل اسید و باز خون؛ این اتفاق ممکن است در هنگام نارسایی کلیه اتفاق بیفتد.
  • طعم و عطر جذاب برای تشویق به غذا خوردن
  • اسید های چرب امگا ۳ از روغن ماهی برای بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی

ترکیبات موجود در این محصول؛ ذرت، آرد، برنج، روغن حیوانی، گلوتن گندم، گلوتن ذرت، سویا پروتئین ایزوله، مواد معدنی، تفاله چغندر، روغن ماهی، روغن سویا، فراکتو الیگو ساکارید ها.

مواد مغذی موجود در این گونه محصولات نه تنها تغذیه مناسبی برای حیوان است بلکه سبب درمان مشکلات گوناگون او نیز می شود. در نظر داشته باشید که این محصول جنبه درمانی نیز دارد که بسیار توسط دامپزشکان توصیه می شود.

قیمت غذای گربه رویال کنین

قیمت غذای گربه رویال کنین بسیار مناسب و به صرفه است. شما حجم بالایی از غذا را در قیمتی مناسب دریافت می کنید که چندین  وعده غذایی حیوان را پوشش می دهد. این محصولات به علت وارداتی بودن کمی قیمت بالاتری دارند اما در نظر داشته باشید که بسیار مقوی و کارآمد خواهند بود.

بسیاری از فروشگاه ها بااین تصور که غذا برای حیوان است و نیازی نیست حتما تاریخ مصرف داشته باشد، غذاهای منقضی شده را با قیمتی بسیار ارزان ارائه می دهند. خرید این غذاها گربه را به سرعت از پا می اندازد فراموش نکنید که گربه های خانگی توان مقاومتی و سیستم ایمنی بسیار پایینی نسبت به گربه های خیابانی دارند. پس نباید با تغذیه آلوده آن ها را بیمار کرد به خصوص گربه های نژاد دار در برابر بیماری ها بسیار ضعیف هستند.

غذای گربه رویال کنین

آشنایی بیشتر با برند رویال کنین

این برند محصول کشور فرانسه می باشد و به کشور های مختلفی صادر می شود. تنوع محصول رویال کنین بسیار زیاد است این شرکت حتی برای سگ ها با نژاد های مختلف نیز غذا تولید و صادر می کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم برای گربه های با مشکلات کلیوی نیز بسیار مناسب و عالی است. میزان رضایت از محصول بسیار بالا است و بازخورد ها نسبت به محصول فوق العاده عالی بوده است. برخی از مدل های آن برای گربه های باردار و شیرده مناسب نیست به همین دلیل حتما برچسب روی پاکت را مطالعه کنید. این محصول انرژی بالایی دارد و سیستم ایمنی را به شدت تقویت می کند.

انتخاب ظرف خاک مناسب و قیمت ظرف دستشویی گربه

گربه ها موجوداتی مستقل و تمیز هستن و بطور غریزی یاد میگرن تو ظرف خاک دستشویی کنن؛ اما گاهی بدلیل عوامل مختلف ممکنه گربه یاد نداشته باشه تو ظرف خاک دستشویی کنه! در اینصورت باید آموزش دستشویی به بچه گربه تو ظرف خاک رو بدین. آموزش دستشویی در جای مخصوص به گربه بسیار ساده هست و فقط باید کمی صبر و حوصله داشته باشین و مطمئن باشین اگر از روش درست همراه با تشویق کردن گربه بهش آموزش استفاده از ظرف خاک رو بدین زود یاد میگیره که کجا باید دستشویی کنه!

 انتخاب ظرف خاک مناسب و قیمت ظرف دستشویی گربه
اولین قدم برای شروع آموزش دستشویی به گربه انتخاب ظرف خاک مناسب هست. یه سری از ظرف های خاک گربه دارای کاور هستند، این ظروف برای آموزش گربه مناسب نیس چون از وارد شدن سریع گربه به ظرف خاک جلوگیری می کنند و برای شروع چگونگی آموزش دستشویی به گربه بهتر هست از ظرف خاک ساده استفاده کنین. 
ظرف های پلاستیکی که لبه هایی با ارتفاع کوتاه دارند بهترین نوع ظرف خاک برای آموزش به توله گربه و گربه اند. همچنین باید اندازه ظرف خاک رو متناسب با سن و جثه گربه انتخاب کنین و از گرفتن ظرف خاک خیلی کوچیک خودداری کنین. همچنین سعی کنین ظرف خاکی تهیه کنین که دیواره هاش خیلی کوتاه نباشه چون ممکنه خاک از ظرف بیرون بریزه و خونتون کثیف بشه. 
برای تهیه ظرف دستشویی مناسب گربه و اطلاع از قیمت ظرف دستشویی گربه به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه فرمایید.
آموزش کنترل دستشویی گربه (توالت گربه)

انواع ظرف خاک گربه
بطورکلی ظرف خاک گربه به دو دسته تقسیم میشه:

  • بدون سقف (ساده) 
  • سقف دار
  • ظرف خاک گربه بدون سقف
یه ظرف توالت پلاستیکی ساده که دیواره داره و باید توش خاک بریزین!! این نوع ظرف خاک خیلی رایج هست و قیمت ارزونی هم داره. از اونجایی که گربه ها دوست دارن همه چیزو زیر نظر بگیرن این نوع ظرف خاک رو میپسندن چون میتونن اطراف رو هم ببینن.

معایب
بوی ادرار و مدفوع گربه پخش میشه
ممکنه خاک بستر به راحتی از ظرف بیرون بریزه
زمان دستشویی گربه ممکنه گرد و غبار خاک تو خونه پخش بشه
این بستگی به خودتون داره که به بو و گرد و غبار حساسین یا نه! اگه میتونین ظرف خاک رو داخل بالکن بزارین در غیر اینصورت اگه مشکلی با این موارد دارین میتونین مدل های دیگه رو برای آموزش استفاده از جعبه خاک به گربه انتخاب کنین.

ظرف خاک گربه سقف دار
این نوع ظرف خاک درب تاشو داره که برای ورود و خروج گربه مناسب هست. یکی از مزایای خوب این نوع ظرف خاک پخش نشدن بوی نامطبوع هست و همچنین خاک بستر در اطراف ظرف نمیریزه. فیلتر هایی رو این نوع ظرف هست که بعد از دستشویی کردن گربه در ظرف خاک هوای داخل ظرف رو تهویه می کنه و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری میشه.

انتخاب خاک مناسب
خاک گربه یکی از عوامل مهم تو زندگی گربه هست و در رفاه گربه تاثیر زیادی داره. سعی کنین خاک مرغوبی خریداری کنین که قدرت جذب بالایی داره و قسمت های آلوده به ادرار رو بعد از دستشویی گربه در جعبه خاک به شکل توده ای در آورد که بتوان به آسانی از ظرف خارج کرد.

خاک توده شونده (کلامپینگ)
این نوع خاک کیفیت خیلی خوبی داره و مورد استقبال صاحبان گربه قرار می گیره به این علت که خاک کلامپینگ در برابر رطوبت حجیم میشه و بصورت یه توده دور ادرار یا مدفوع گربه درمیاد که این امر جدا کردن اونو از بقیه خاک راحت می کنه. همچنین قیمت مناسبی داره و از نظر اقتصادی به صرفه هست.

معایب خاک کلامپینگ
  • سنگین بودن
  • ایجاد گرد و غبار
  • خاک گربه کلامپینگ

خاک غیر توده شونده
این نوع خاک همونطور که از اسمش پیداست خاصیت توده شدن نداره و زود متلاشی میشه بنابراین باید زود به زود خاک رو عوض کنین و از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه نیس. علاوه بر این قیمت بالاتری هم نسبت به خاک کلامپینگ داره.

خاک کریستالی
 خاک کریستالی قدرت جذب خیلی بالایی داره و با عطر خوبی که داره بوی نامطبوع ادارار و مدفوع رو از بین میبره. ذرات خاک به گربه نمیچسبه بنابراین از طریق گربه تو خونه پخش نمیشه. این نوع خاک سبکه و حمل نقل راحتی هم داره.

معایب خاک کریستالی
  • قیمت بالا
  • در دسترس نبودن همیشگی

قیمت تور زوریخ 1401 و معرفی زوریخ


قیمت تور زوریخ 1401




بیشتر با شهر زوریخ آشنا شوید:

زوریخ (به آلمانی: Zürich) بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور سوییس و مرکز کانتون زوریخ می‌باشد. این شهر در شمال مرکزی سوییس، در دامنهٔ کوه‌های آلپ جای گرفته‌است. زوریخ، مهمترین قطب اقتصادی سوییس به شمار رفته و گاه از آن به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور یاد می‌شود؛ حالآنکه پایتخت سیاسی سوییس، شهر برن است. زوریخ شهری با بهترین کیفیت زندگی در جهان شناخته می‌شود. این شهردر تاریخ ۲۸ شهریور سال ۱۳۹۴ بعنوان گرانقیمت‌ترین شهر جهان شناخته شد.

اگر در فکر سفر به زوریخ، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس هستید، در این مقاله می‌توانید درباره‌ی جزئیات هزینه سفر به این شهر بخوانید.

قیمت تور زوریخ 1401  چگونه است ؟

هزینه اقامت در زوریخ

برای یک تخت در اتاقی ۶ تخته در هاستل در حدود ۵۰ فرانک برای هر شب باید هزینه کنید. ممکن است بتوانید اتاق خصوصی در هاستل به قیمت ۹۰ فرانک بیابید اما معمولا هزینه اقامت در یک اتاق خصوصی بیش از ۱۲۰ فرانک است. هاستل‌ها به طور معمول ارائه می دهد وای-فای و صبحانه رایگان ارائه می‌دهند.

قیمت یک شب اقامت در یک هتل ارزان دو ستاره در یک اتاق دو تخته از حدود ۹۰ فرانک شروع می‌شود. با این میزان هزینه هتل شما تنها دارای امکانات اولیه مانند سرویس بهداشتی اختصاصی، وای-فای رایگان و تلویزیون است. در Airbnb، اتاق‌ در خانه‌های مشترک به قیمت حدود ۲۰ فرانک برای هر شب پیدا می‌شود. اجاره کل خانه به‌طور متوسط از حدود ۵۰ فرانک در هر شب شروع می‌شود.

مطمئنا با سرویس کوچ‌سرفینگ آشنایی دارید. با استفاده از آن می توانید در خانه‌های مردم محلی و به‌صورت رایگان اقامت داشته باشید. این روش یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر است. از آنجا که تعداد مسافرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند بسیار زیاد است، سعی کنید درخواست‌ خود را از مدت‌ها قبل برای میزبان ارسال کنید.

هزینه خورد و خوراک در زوریخ

غذا در اینجا گران است. اگر در هاستل یا خانه‌ای که اقامت دارید، دسترسی به آشپزخانه وجود دارد و می خواهید خودتان برای تهیه غذا دست‌ به کار شوید، انتظار می‌رود برای خرید مواد غذایی که شامل ماکارونی، سبزیجات، مرغ و دیگر مواد غذایی اصلی است، حدود ۱۳۰ فرانک در هفته هزینه کنید. همچنین، سوپرمارکت‌ها وعده‌های غذایی آماده را به قیمت ۵ تا ۹ فرانک عرضه می‌کنند. کافه‌ها ارزان‌ترین گزینه برای تهیه‌ی غذا هستند، هزینه ۹ تا ۱۵ فرانکی برای یک ناهار ویژه در مقایسه با هزینه‌ای که در رستوران‌ها باید بپردازید ناچیز است، قیمت ناهار حدود ۲۰ فرانک و شام تقریبا ۴۰ فرانک است که شامل پیش غذا، غذای اصلی و نوشیدنی می‌شود. اگر بیرون غذا می‌خورید، به‌طور میانگین بین ۵۵ تا ۷۵ فرانک در روز باید هزینه کنید.برای افرادی که مایل هستند بیشتر غدا را خودشان تهیه کنندو گهگاه یک وعده بیرون بروند چیزی حدرد ۲۰ فرانک هزینه روزانه خورد و خوراک می‌شود

گوشت در سوئیس یکی از مواد غذایی بسیار گران است. بیشتر شهروندان یا مهاجران سوئیسی مصرف گوشت خود را محدود می‌کند، چرا که هزینه آن بسیار زیاد است. اگر به فکر پایین آوردن هزینه‌ها هستید، چند روزی را که در زوریخ اقامت دارید از خرید گوشت برای تهیه‌ی غذا یا سفارش غذاهای گوشتی اجتناب کنید.

چشیدن شکلات سوئیس را فراموش نکنید

با وجود چندین شعبه شکلات‌فروشی در سراسر شهر، بهتر است حتما به یکی از فروشگاه های اسپرونگلی (Sprungli) دیدن کنید. اگر خوش شانس باشید، می‌توانید به‌صورت رایگان و تنها با امتحان نمونه‌ها طعم دلچسب شکلات سوئیسی را بچشید.

هزینه حمل و نقل در زوریخ

یکی دیگر از چیزهایی که در زوریخ گران است، سفر کردن با تاکسی است و البته ضرورتی هم ندارد که برای جابه‌جایی از تاکسی استفاده کنید (حداقل هزینه کرایه یک تاکسی در زوریخ ۶ فرانک و به ازای هر کیلومتر ۳ فرانک). در عوض، اتوبوس، قطار یا ترامو بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند و به این شکل می‌توانید مقدار زیادی از بودجه خود را صرفه‌جویی کنید و در بخش‌های دیگر هزینه کنید. قیمت پاس یک روزه از ۵ تا ۳۴ فرانک بسته به اینکه چه تعداد منطقه از شهر را پوشش می‌دهد. یک بلیط برای ۱ یا ۲ منطقه ۲٫۶۰ تا ۴٫۳۰ فرانک قیمت دارد. همچنین اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، این وسیله‌ نقلیه هم می‌تواند به میزان قابل توجهی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شما کمک کند. دوچرخه‌های شهری، دوچرخه‌های الکترونیکی و دوچرخه‌های مخصوص کودکان را می‌توان به‌صورت رایگان اجاره کرد. هر فرد می‌تواند در تمام طول سال صرف داشتن کارتی معتبر و سپرده‌ای حداقل ۲۰ فرانکی، دوچرخه خود را از هر یک از دو ایستگاه دوچرخه شمالی (موزه ملی سوئیس) یا ایستگاه دوچرخه جنوبی (Postbrücke) را انتخاب کند. این سرویس برای بازدیدکنندگان نیز قابل دسترسی است.


مستر تریدر خالق جامع‌ترین دوره آموزش بورس

مستر تریدر


محمدمهدی سامانی پور(مستر تریدر) کیست؟

همه متخصصان از ابتدا حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نبودند. طبیعی است که هر موفقیتی نتیجه مسیری طولانی است و نشان از تلاش آن شخص دارد. محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مهدی سامانی پور که با نام مستر تریدر  شناخته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، یکی از متخصصان در زمینه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری است.

دانشجویی که روزی به امید درآمدزایی وارد بازار سرمایه شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود، پس از تجربه ضرر زیاد و از دست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دادن بخش زیادی از سرمایه‌اش وارد مسیری جدید شد؛ مسیری به نام مسیر تجربه و یادگیری.

همیشه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند مشکلات ما را متوقف نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند بلکه به ما آموزش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند. برای مسترتریدر نیز چنین بود. او پس از مواجهه با ضرر و شکست، در مسیر درست یادگیری قدم گذاشت و پس از کسب تجربه‌های بسیار، امروز در جایگاهی شایان قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است.

تحلیل تکنیکال یک راه موفقیت برای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری

تحلیل تکنیکال یکی از راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی است که یک سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذار را به سود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رساند. محمدمهدی سامانی پور نیز تمام توان و تلاش خود را در یادگیری این دانش و ترفندهای آن قرارداد. نتیجه این تلاش رسیدن به یک سبک معاملاتی کارآمد بود که تلفیقی از price action و تئوری امواج است. این سبک تحلیل و معامله چنان کارآمد است که در ۴ سال اخیر به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت مستمر سوددهی داشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است. جالب است بدانید که  مستر تریدر  با استفاده از همین سبک معاملاتی، ریزش ارزش بیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کوین از ۱۴ هزار دلار به ۳ هزار دلار را پیشبینی کرد!


مستر تریدر منتوری برای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران

افرادی که با تلاش و زحمت بسیار به جایگاهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسند هرگز گذشته خود را فراموش نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها همیشه در تکاپو هستند تا به افرادی که نیازمند کمک هستند کمک کنند. در حال حاضر افراد بسیاری وجود دارند که تازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاران مسیر سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری هستند و شاید خود شما نیز یکی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باشید. هیچ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کس نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهد سرمایه خود را از دست بدهد، به ویژه اگر به دلیل ناآگاهی باشد. به همین دلایل محمدمهدی سامانی پور با همکاری تعدادی زیادی از متخصصین بازار سرمایه، تجربیات خود را در وب‌سایتی به نام  دلفین وست جمع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. در واقع تجارب چندین ساله محمدمهدی سامانی پور به‌علاوه تجارب اساتید بزرگ ایران در این سایت جمع‌آوری شده است تا شما راحت‌تر از گذشته به موفقیت در بازارهای بورس، بازارهای مالی جهانی، ارز دیجیتال و… برسید.

دلفین وست؛ مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای فعال در بازار سرمایه و بورس

دلفین وست بستری است که علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان در آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند در مورد بورس تهران، بازارهای مالی جهانی، ارز دیجیتال، سرمایه گذاری در مسکن، سرمایه گذاری در طلا و… آموزش‌های مفیدی را به رایگان کسب کنند. از ویژگی‌های خوب مجموعه دلفین وست تیم جوان و بروز آن است. وجود این تیم جوان باعث شده است تا آموزش‌های بروز و باکیفیتی در سایت مجموعه تولید و منتشر شود. 

باز هم تاکید می‌شود که برای موفقیت در بازار بزرگ بورس، سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران باید از تحلیل تکنیکال به خوبی آگاه باشند. تحلیل تکنیکال در کنار تعداد دیگری از فاکتورهای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری تخصصی هر بازار، آن چیزی هستند که پیش از ورود به بازار باید آموخت. به دلیل اهمیت بالا و درخواست زیاد مخاطبان در دلفین وست نیز شرایطی فراهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده است تا تمامی مردم ایران به راحتی بتوانند به  آموزش بورس از صفر  به آسانی دسترسی داشته باشند. در این وب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت آموزش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فارسی و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز به همراه مشاوره‌های تخصصی در اختیار کاربران قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. تا امروز دلفین وست توانسته است با برگزاری ۴۳ دوره آموزشی کاربردی ۲۳۰۰ دانشجو را به موفقیت در بازارهای مالی برساند. از دیگر فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این مجموعه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به برگزاری ۱۲۰۰ جلسه مشاوره خصوصی و برگزاری اولین و بزرگترین کنگره تکنیکالیست‌ها در ایران اشاره کرد.

استاد «محمد مهدی سامانی پور» یکی از افرادی است که سابقه درخشانی در زمینه معامله در بازارهای مالی مختلف، اعم از بازار بورس، فارکس، طلا، کریپتوکارنسی و …. دارد. دانش معاملاتی استاد سامانی پور در حدی است که به وی لقب «مستر تریدر» داده‌اند. مستر تریدر، خود راه طولانی و بسیار ناهمواری را طی کرده تا در نهایت بتواند به شگردهای معاملاتی بازارهای مورد نظر خود پی برده و به یکی از برندگان این بازارها تبدیل شود. حالا مستر تریدر به میدان آمده تا راه طولانی خود را به اندازه یک دوره‌ آموزش بورس کاربردی برای دانشجویانش کوتاه کند. در واقع شما به کمک آموزش‌های بورس مستر تریدر به راحتی می‌توانید هرآنچه که برای موفقیت در بورس نیاز دارید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست بیاورید.

تا به امروزه هزاران نفر در دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته بورس مستر تریدر شرکت کرده و با موفقیت آن را پشت سر گذاشته‌اند. شما نیز اگر بخواهید، می‌توانید یکی از دانشجویان موفق این دوره‌ها باشید