اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

آشنایی با قیمت تور بارسلونا در رز آبی

قیمت تور بارسلونا





با فرارسیدن فصل تابستان افراد زیادی به فکر رفتن به یک مسافرت خارجی میافتند. در بین کشورهایی که همه ساله مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کنند نام کشور اسپانیا نیز به چشم میخورد.

اسپانیا با داشتن مناظر و جاذبههای گردشکری طبیعی و یا تاریخی میتواند مقصد مناسبی برای سپری کردن تعطیلات برای مسافرانی که با تهیه تور اسپانیا قصد سفر به این کشور را دارند، باشد.

باتوجه  به وجود سواحل متعدد و رشته کوههای بزرگ، اسپانیا یکی از کشورهایی اروپایی بحساب میآید که دارای آب و هوایی بسیار متنوع است. آب و هوای این منطقه از شمال تا جنوب دارای تغییرات بسیاری است همانطور که وضعیت آب و هوای مناطق شرقی و غربی که تحت تاثیر مدیترانه و اقیانوس اطلس قرار دارند تغییرات زیادی میکنند.

 

به همین دلیل در این منطقه از جهان پرشها و افراط‏های دمایی بسیار زیاد بوده بطوریکه بالاترین دمای ثبت شده مربوط به منطقه مرکزی اندلس با 47 درجه سانتی گراد و پائینترین دما در منطقه پیرنه با 32- درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است. در نتیجه اگر تمایل به تهیه تور اسپانیا و سفر به این منطقه را دارید بهتر است در فصول خوش آب و هوا به این کشور سفر کنید.

در زمستان آب و هوای اسپانیا معمولا خشک است با این حال یکی از لذت بخشترین مناطق در اروپا به حساب میآید که همه ساله گردشگران با تهیه تور اسپانیا برای لذت بردن از ورزشهای زمستانه این منطقه راهی این کشور میشوند.


تنوع غذایی در اسپانیا

 

اسپانیا با داشتن بیشترین تنوع غذایی و جذابترین غذاها در بین کشورهای اروپایی زبان زد میباشد. بسیاری از گردشگران برای چشیدن طعم غذاهای موجود در این کشور با تهیه تور اسپانیا به این کشور سفر میکنند.

بیشتر غذاهایی که در این کشور طبخ میشوند از آبزیان و انواع ادویه و سس گوجه بهره میبرند. همین موضوع و نحوه پخت این غذاها سبب شده یکی از مواردی که سبب جذب گردشگرانی که با تور اسپانیا قصد سفر دارند، طعم دلنشین غذاهای این منطقه باشد.

اگر به دنبال غذایی خوشمزه و لذیذ هستید حتما مقداری از تورتیلا اسپانولا، پائیا والنسیا، گوشت نمک سود یا چوریزه، پنیر مانچگو، کراکت اسپانیایی و ماهی ساردین که به شیوهای خاص طبخ میشود تهیه کنید و بچشید ولذت ببرید.

برای اینکه بیشتر و بهتر از دیدن مناظر موجود در این کشور لذت ببرید حتما به استراحت خود اهمیت دهید و در صورت احساس خستگی حتما به استراحت بپردازید. مردم اسپانیا به خواب نیمروزی علاقه شدیدی دارند و وجود همین عادت و علاقه سبب شده تا در کشور مردم تا نیمههای شب در خیابانها حضور داشته باشند. پس اگر با تور اسپانیا راهی این کشور شدید حتما در صورت خستگی به استراحت بپردازید.

 

 

ال کلاسیکو

 

این اتفاق مهم فوتبالی که همه ساله بسیاری از علاقهمندان به فوتبال که تور اسپانیا را تهیه کردهاند را از سراسر جهان به این منطقه میکشاند به یک جاذبه گردشگری در اسپانیا تبدیل شده است.

جالب توجه است که این کشور در صنعت گردشگری و هتلداری از پیشروترین کشورها به حساب میآید که خدمات زیادی برای ارائه به گردشگران خود که با تور اسپانیا به این کشور سفر کردهاند دارد.

قیمت تور بارسلونا

ما بهترین قیمت تور بارسلونا را به شما ارائه داده‌ایم. در لیست تورهای بارسلونا تور ارزان قیمت اروپا و آفرها برای شما به نمایش درآمده است. اگر ۷ ماه پیش از سفر، اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود کنید ۲۷ درصد در هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. هزینه ویزا، هتل، نوع پرواز و … نیز وجود دارد که قیمت تور بارسلونا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.