اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

سرمایه گذاری روی طلا ایده ای خوب برای نگهداری سرمایه!

این سوال که آیا خرید طلا ایده‌ی خوبی برای سرمایه گذاری است؟، سوال بسیاری از ما می باشد. با توجه به افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، و همین‌ طور کاهش ارزش دلار آمریکا، مشکلات اقتصادی کشورهای بزرگ جهان و موارد دیگر، دلیلی خوبی شده است که خیلی از مردم در سراسر نقلط جهان به خرید انواع طلا روی بیاروند و تصمیم بگیرند از این قلز گرانبها برای سرمایه گذاری استفاده کنند. برای این نوع سرمایه گذاری، مشاوره سرمایه گذاری در طلا می تواند کمک رسان خوبی برای شما باشد.

پاسخ به سوال بالا بسیار کوتاه است. قبل از تصمی به خرید طلا و جواهر و روی اوردن به سرمایه گذاری در ان باید با مشاوره سرمایه گذاری در طلا مشورت کنید و به تکاتی توجه کنید. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری به ان توجه کرد این است که به هیچ عنوان در سرمایه گذاری روی طلا و یا چیز دیگر نباید ضرر کنید.

خرید طلا معقوله ای نیست که بتوان بی هدف به سراغ ان رفت. باید هدف و منظور خود را برای سرمایه گذاری در ان بدانید. خرید طلا هزینه بر است و اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را روی طلا انجام دهید ابتدا باید هدف خود را از این کار بدانید.

در ادامه قصد داریم تا مهم‌ ترین دلایلی که باعث می ‌شوند که به کمک مشاوره سرمایه گذاری در طلا به سمت خرید طلا و سرمایه گذاری این فلز گرانبها برویم، را عنوان کنیم.

 

آیا خرید طلا برای سرمایه گذاری منطقی است؟

 

معمولا افرادی که به دنبال سرمایه گذاری روی طلا هستند، سرمایه گذاری بدون ریسک را ترجیح می دهند. ارز و دلار در چند سال اخیر، افت و خیز بسیار زیادی داشته است و تهیه کردن و حتی فروختن آن ها کار هر کسی نیست و دشوار است، به همین دلیل هر کسی نمی ‌تواند دنبال این گونه سرمایه گذاری برود. در واقع می ‌توان گفت که خرید طلا برای سرمایه گذاری ریسک خرید ارز را جبران خواهد کرد، چرا که هم ثبات قیمت آن نسبت به ارز و دلار بیشتر است و هم اینکه راحت ‌تر می‌ توان آن را خرید و فروش کرد. برای خرید طلا جهت سرمایه گذاری می توانید از علی ربیعی که مشاوره سرمایه گذاری در طلا است مشاوره بگیرید.

 

عدم ثبات اقتصادی در بعضی کشور ها

 

در کشورهایی که اقتصاد در آن ثبات نداشته ندارد، مردم به دنبال مواردی برای سرمایه گذاری می روند که اینده ی سرمایه ان ها را تضمین کند. اقتصاد مواردی مانند بانک ‌ها و بورس را شامل می ‌شود. زمانی که میزان سود بانک ها پائین بیاید و یا بانک ها ورشکسته شوند، آن دسته از افرادی که به دنبال سود گرفتن از سپرده در بانک بودند به خرید طلا روی می ‌آروند. بورس هم که همیشه میزان فراز و نشیب بسیار بالایی دارد، واگر در اطلاعات کافی نداشته باشید احتمال از دست دادن سرمایه و کاهش ارزش سرمایه در آن بسیار زیاد است. بنابراین در این مواقع روی آوردن به سرمایه گذاری روی طلا به کمک مشاوره سرمایه گذاری در طلا می ‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری باشد.

 

خرید طلا آب شده

 

یکی از مهم تری دلایل محبوبیت در سرمایه گذاری در طلا، سهولت در اب کردن ان است و به همین دلیل نگهداری یکی از آن بسیار ساده‌ تر از پول و یا هر چیز دیگری است. نگهداری سرمایه خریداری شده در خانه، یک کار پر ریسک است و اگر هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی طلا سراغ طلای دست دوم و کم اجرت بروید، می ‌توانید به راحتی آن ها را آب کنید. این ویژگی حتی در موقع فروش طلا نیز بسیار کاربردی است  و به همین دلیل، این نوع سرمایه گذاری میان مردم طرفداران زیادی دارد.

همچنین از دیگر مزایای سرمایه گذاری روی طلا به کمک آموزش سرمایه گذاری در طلا در دلفین وست می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد

 

·         طلا در هر زمان به آسانی به پول نقد تبدیل می‌شود و به همین خرید و فروش آن بسیار ساده است.

 

·         با توجه به قیمت آن و تنوع در بازار، می‌توانید به راحتی با توجه به میزان بودجه و سرمایه‌ای که دارید طلا بخرید.

 

·          هیچ عنوان محدودیت زمانی ندارد و اگر فروشنده از قیمت روز طلا خبر داشته باشد، می‌توانید پروسه خرید طلا را انجام دهید.

 

·         خرید و فروش طلا ریسک بسیار پایینی دارد و میزان ضرر در این نوع سرمایه گذاری نسبت به انواع مشابه نزدیک به آن، بسیار کمتر است.

 

خرید طلا دست دوم و کم اجرت

 

خرید طلای دست دوم و کم اجرت بهترین راه برای سرمایه گذاری روی طلا است. امروزه طلای دست دوم محبوبیت زیادی پیدا کرده البته خرید طلای کم اجرت از قدیم با ایرانیان همراه بوده و خیلی از بانوان و حتی اقایان برای سرمایه گذاری درست و خوب به سراغ خرید طلای دست دوم و کم اجرت می رفتند.

دلایل زیادی برای انتخاب طلای دست دوم و کم اجرت وجود دارد که مهم ترین ان ها به شرح زیر است

 

·         با هزینه کمتر می توان طلا و جواهری زیبا خرید.

 

·         در هنگام فروش ان ضرر زیادی نمی کنیم.

 

·         در زمان خرید طلای دست دوم هزینه ای برای اجرت ان پرداخت نخواهید کرد که موجب صرفه جویی هنگام خرید می شود.

 

·         خرید طلا جز ان دسته از سرمایه گذاری ها به حساب می اید که می توان به عنوان وسیله زینتی از ان استفاده کرد و لذت برد.

امیدوارم با مطالعه ی این مقاله پایخ به سوال ابتدای متن را یافته باشید. و پایخ برای شما قانع کننده باشد. باید در نظر داشته باشید که خرید طلا و جواهر از مهم ترین خرید های شما می تواند باشد به همین دلیل باید برای خرید ان به مشاوره سرمایه گذاری در طلا در ارتباط باشید

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.