اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

انواع خانه مناسب برای سگ

خانه سگ مدکاو

حیوانات نیز مانند همه انسان ها نیاز به استراحت دارند و در زمان استراحت تمایل دارند تا در جایی پنهان شوند و حس قلمرو داشته باشند، این خانه سگ مناسب سگهای کوچک مانند نژاد پامرانین می باشد.این خانهه سگ از چرم با کیفیت مصنوعی تهیه شده است و دیواره های آن به وسیله چسب های پارچه ایی خلبانی به هم متصل میشوند و هر زمان که نیاز بود به راحتی قابلیت جا به جایی و یا نظافت دارد. در داخل اینخانه چرمی سگ یک عدد بالشت با پارچه مخمل تهیه شده است که کوچولوی شما میتواند بر روی آن استراحت کند. جنش چرم و الیاف این خانه سگ مدکاو هیچ ضرری برای حیوان شما ندارد و شما به راحتی میتوانید آن را تمیز کنید.


نحوه شستشو

توصیه میشود برای نطافت این خانه سگ بالشت را در داخل ماشین لباسشویی و خود خانه را با با دستمال مرطوب و کمی مایع دست شویی بر روی چرم بکشید و آن را تمیز کنید، با توجه به چرمی بودن خانه از انداختن آن در ماشین لباسشویی خودداری فرمایید.


انواع خانه سگ

معمولا خانه مناسب سگ با جنس های مختلف به صورت ذیل ساخته میشود:

·         خانه های پارچه ایی

·         خانه چرمی

·         خانه چوبی

·         خانه پلاستیکی

·         خانه نمدی


قیمت خانه سگ دیجی پت

سگ ها حیواناتی هستند که تمایل دارند در زمان استراحت فضایی را کاملا متعلق به خود داشته باشند و بسیار حس خوبی به آن ها میدهد. لانه سگ در سه نوع خانه پارچه ای سگ، خانه چرمی سگ ، خانه چوبی سگ که مناسب سگ نژاد بزرگ می باشد در بازار موجود می باشد و دارای تنوع و سایز های مختلف می باشد و با توجه به نوع جنس و کیفت آن ، قیمتش نیز مشخص می شود و  قیمت خانه سگ دیجی پت از هر لحاظ مناس بوده و کیفیت بالایی نیز دارد.


لزوم خرید جای خواب سگ

در هنگام خرید خانه سگ به موارد زیر توجه داشته باشید:

·         اندازه مناسب: محل استراحت سگ باید از سایز سگ شما بزرگتر باشد.

·         قابلیت شست و شو: به دلیل ویژگی‌های رفتاری سگ و امکان آلوده شدن سگ با بقایای غذا و ادرار بهترجای خواب سگ قابل شستشو باشد. خصوصاً در ارتباط با سگ‌هایی که آلرژی دارند و وسایل آنها باید به صورت مرتب شسته و ضدعفونی شود این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

 

جای خواب پارچه ایی طرح کدو

جای خواب پارچه ایی سگ و گربه وسیله ایی جهت پنهان شدن و همچنین استراحت حیوانات می باشد. حیوانات همواره عاشق مخفی شدن و استراحت مدت زمانی در طول روز را دارند، شما باخرید جای خواب سگ و گربه این امکان را برای حیوان خود فراهم میکنید. توجه داشته باشید این سایز خانه برای مناسب نژاد های زیر می باشد :

·         خرگوش

·         گربه

·         سگ های نژاد کوچک مانند پامر ، شی هوا هوا و نژاد های همسایز


خانه جوندگان

جای خواب سگ و  حیوانات دیگر یکی از مهمترین مسائلی است که دارندگان این حیوانات خانگی معمولاً به آن توجه لازم را نداشته و آن را نادیده می‌گیرند. بسیاری از آن‍ها برای محا استراحت خود از جعبه استفاده می‌کنند که این امر برای حیوانات خانگی‌شان بسیار ناخوشایند است و راحتی کافی را به همراه نمی آورد، بایستی توجه داشته باشید باید جای خوابی انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشد. بهتر است برای مهیا کردن محیطی مناسب برای خواب جونده خود از مخفیگاه جوندگان و یا لانه چوبی جوندگان که مناسب آن‌ها طراحی شده است استفاده کنید.


جای خواب مناسب خرگوش

این لانه ‌ها نه تنها خوابی راحت را برای حیوان به ارمغان می‌آورند بلکه حس تعلق و مالکیت را در او ایجاد کرده و حس لذت بخش مخفی شدن را برای آن ها ارضا میکند.این جای خواب به جونده کمک میکند تا ساعاتی را جهت استراحت در آن سپری کند و سایز این خانه مناسب جوندگانی مانند خرگوش می باشد و شما میتوانید به عنوان لانه گربه و سگ نیز استفاده کنید. در زمان خرید لانه لطفا نکات قابل توجه جهت خرید خانه برای جوندگان را درنظر داشته باشید:


·         جای خواب خرگوش بایستی قابلیت سشتشو داشته باشد

·         سایز جای خواب بایستی مناسب سایز جونده باشد

·         بهتر است جای خواب از پارچه نرم و یا چوبی باشد


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.