اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

شرایط تور فرانسه نوروز 1402

معرفی کشور فرانسه

فرانسه نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا، قدرت اصلی در اختیار دولت آن است و دولت این کشور امکانات بسیار خوبی را از جمله آموزش و تحصیل رایگان، مراقبت‌های بهداشتی، برنامه‌های بازنشستگی و… در اختیار مردم گذاشته است. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم فرانسه، متحد نبودن آن‌هاست؛ به‌طوری‌که یکی از معروف‌ترین دولت مردان فرانسه، شارل دوگل در این باره گفته است: “فقط خطر می‌تواند فرانسوی‌ها را به هم نزدیک کند. نمی‌توان وحدت را به کشوری تحمیل کرد که ۲۶۵ نوع پنیر دارد.

سیاست دولت فرانسه

در معرفی کشور فرانسه می‌توانیم به سیاست آن اشاره داشته باشیم. فرانسه همچنین در امور دولتی و مدنی تأثیرگذار بوده است و در عصر روشنگری و انقلاب فرانسه آرمان‌های مهم دموکراتیک را به جهان هدیه داده و رشد جنبش‌های اصلاح‌طلبانه و حتی انقلابی را برای نسل‌ها الهام بخشیده است.

بااین‌حال جمهوری پنجم کنونی از زمان اعلام آن در ۲۸ سپتامبر ۱۹۵۸ از ثبات قابل‌توجهی برخوردار بود که با رشد فوق‌العاده ابتکار عمل خصوصی و ظهور سیاست میانه‌رو مشخص شد. اگرچه فرانسه درگیر مناقشات طولانی‌مدت با دیگر قدرت‌های اروپایی (و هرازگاهی با ایالات متحده، متحد دیرینه‌اش) است، اما به‌عنوان یکی از اعضای پیشرو در اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و پیشینیان خود مطرح شد.

پاریس؛ پایتخت زیبای کشور فرانسه

پاریس، پایتخت زیبای فرانسه و با لقب شهر نور در فرانسه شناخته می‌شود. این شهر زیبا، به‌تنهایی می‌تواند به معرفی کشور فرانسه بپردازد؛ چراکه این شهر قدمت تاریخی خود را همراه با مدرن شدنش، حفظ کرده است؛ به طوری که زیبایی و حال و هوای خاص و دلنشینی را به خودش اختصاص داده است.

زبان کشور فرانسه

فرانسوی‌ زبان ملی این کشور است که در همه ‌جا صحبت و آموزش داده می‌شود و یکی از زبان‌های زیبا در دنیا است که شنیدن این گویش، به‌راحتی به معرفی کشور فرانسه می‌پردازد. لغات و لهجه‌های فرانسوی در مناطق روستایی گسترده هستند، اما بسیاری از مردم تمایل دارند که رسوم زبانی منطقه‌ای خود را از طریق سنت یا از طریق آموزش به فرزندان خود، حفظ کنند. این گرایش در مناطق مرزی فرانسه شدیدترین است. در قسمت شرقی و شمالی کشور، زبان مردم آلزاسی و فلاندری (هلندی)، زبان آلمانی هست.

فرانسه، شهر محبوب گردشگران

شراب و پنیرهای محبوب فرانسوی، از دیگر آیتم‌هایی است که می‌توانند به معرفی کشور فرانسه در دنیا بپردازند. این کشور از محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان به شمار می‌رود؛ چرا که سالانه ۸۲ میلیون گردشگر خارجی را در خود جای‌ داده است. فرانسه دارای آب‌وهوای مطبوع، سواحل عالی مانند سواحل اقیانوس اطلس و جزیره کورسیکا، امکانات گسترده‌ای برای ورزش‌های زمستانی، به‌ویژه در کوه‌های آلپ و پیرنه و فرهنگ غنی با غذاها و دسرهای لذیذ است.

برای شرکت در  تور فرانسه نوروز 1402 به وبسایت رز آبی مراجعه نموده و از شرایط و آخرین اخباز مطلع شوید.

چگونه می‌توانیم به فرانسه مهاجرت کنیم؟

فرانسه یکی از کشورهای زیبای اروپایی که دارای برترین دانشگاه‌ها در دنیا و همچنین پیشرو در صنایع مختلف بهداشتی، آموزشی، غذایی، مد و… است. همین امر موجب شده تا به کشوری جذاب برای مهاجران تبدیل شود. راه‌های زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارند. شما می‌توانید از خدمات مشاوره و راهنمایی مؤسسه حقوقی سفیران، برای امور مهاجرتی خود استفاده کنید تا بتوانید تصمیمات درست و خوبی را در انتخاب کشور موردنظر و نحوة مهاجرت خود بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.