اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

معرفی تور کنیا 1401 + تور سوئیس عید ۱۴۰۲ رز آبی

کنیا، در شرق آفریقا قرار دارد و زیستگاه بسیاری از جانوران وحشی و در حال انقراض است. زیستگاه این جانوران و سبک زندگی بومیان این کشور هر سال توریست‌های زیادی را به این منطقه زیبا می‌کشاند

 

تور کنیا 1401

سرزمینی همیشه آفتابی در شرق آفریقا که امروزه کنیا نامیده می‌شود، جز معدود کشوهای مقصد گردشگری در این قاره است. اگر تا کنون به آن سفر نکرده‌اید، برای یک بار هم که شده در قالب تور کنیا حضور در آن را تجربه کنید. نایروبی، پایتخت این کشور است که همچون دروازه‌ی ورودی این سرزمین شناخته می‌شود که سفر خود را  از آنجا آغاز خواهید کرد. پارک‌های ملی ابردیر و ماسایی مارا، دریاچه‌های نیواشا و ناکورو، کوه خدا، موزه ملی راه آهن و ده‌ها جاذبه‌ی طبیعی و غیر طبیعی دیگر از جمله دیدنی‌های این سرزمین جذاب و دلفریب است که نباید از دست داد. سفر به کنیا همچون سفر یه قعر طبیعت است که نیازمند یک دوربین عکاسی هستید تا لحظات خود را ثبت کنید. خرید صنایع دستی از بومیان کنیا را فراموش نکنید و با دست پر به خانه برگردید.  اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی را به کنیا تجربه کنید با تور کنیا 1401 رز آبی همراه شوید و یا رزرو بلیط هواپیمایی خود را به کارشناسان با تجربه‌ی ما بسپارید. 

 تور کنیا 1401تور کنیا نوروز 1401

 تور سوئیس عید ۱۴۰۲

سوئیس کشوری است زیبا و بی نظیر که در اروپای غربی قرار گرفته و از شرق با کشورهای اتریش و لیختن اشتاین، از غرب با کشور فرانسه و از شمال با کشور آلمان همجوار است. در جنوب کشور سوئیس، رشته کوه های آلپ و در شمال غربی آن رشته کوه های ژورا قرار گرفته است.  قسمت مرکزی آن نیز، فلاتی با دشت ها و تپه های سرسبز و رودخانه های فراوان به چشم می خورد.

سوئیس سازمان ها و مراکز جهانی بزرگی نظیر سازمان ملل متحد، سازمان صلیب سرخ جهانی، سازمان تجارت جهانی، سازمان بهداشت جهانی، کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد، مجمع جهانی اقتصاد، سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO)، اتحادیه بین المللی فرودگاه ها و کتابخانه مجازی شبکه جهانی وب را در خود جای داده است.

تور سوئیس عید ۱۴۰۲ با ورود به شهر زوریخ، یکی از زیبا‌ترین و لوکس‌ترین شهر‌های اروپا آغاز می‌شود. در سفر خود لذت دیدار از خیابان بانهوف و کلیسای گروس مونستر را از دست ندهید.

 تور سوئیس عید ۱۴۰۲

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.