اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

معرفی برند هپی داگ؛ خرید آنلاین غذای سگ هپی داگ


 اگر به دنبال یک برند عالی غذا برای سگ عزیزتان هستید، میتونیم بدون هیچ تردیدی غذای خشک هپی داگ (happy dag) را به شما معرفی کنیم. چرا که این برند آلمانی بسیار قوی، که سالهاست در صنعت غذای حیوانات خانگی فعالیت دارد. تمامی محصولات غذای خشک هپی داگ از تازه ترین مواد خوراکی تهیه میشود. در تهیه و تولید این غذاها، تمامی نیازهای مواد مغذی بدنی پت که شامل پروتئین – ویتامین ها – و موادمعدنی است به صورت کامل تامین شده.


زمینه کاری برند هپی داگ، تولید محصولات غذایی برای انواع نژادهای سگ است. لازم به ذکر است که با توجه به مواد مغذی کامل، در تهیه غذاهای این برند معروف، مطمئن باشید سیستم ایمنی و سلامت بدن سگتان نیز تامین خواهد شد.


کیفیت غذای هپی کت متناسب با شرایط سن و سال و همچنین جسم سگ تهیه شده. اما در کل قابلیت هضم بالا تا 90 درصد را برای سگ‌ ها تضمین می‌کند. طراحی و تولید این غذا ها بسیار تخصصی میباشد تا جلوی چاقی و مشکلات مفصلی سگ ها را بگیرد. همچنین از دیگر ویژگی های غذاهای این برند، فاقد گلوتن بودن آن است. و از هیچ گونه رنگ دهنده، طعم دهنده و نگهدارنده مصنوعی استفاده نمی شود. هپی داگ امروزه یکی از بزرگترین تولید کننده های غذای خشک برای سگ در سراسر جهان شناخته می شود. محصولات هپی داگ تنوع بسیار زیادی دارند؛ این محصولات در قسمت کاملا قابل مشاهده هستند.

تاریخچه برند هپی کت

ریشه های شرکت خانوادگی باواریایی Interquell مربوط به سال 1765 است. همه چیز از قرن 18 با یک آسیاب در رودخانه Singold در Wehringen شروع شد.

در دهه 1950 رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شد؛ هیپی داگ از فناوری کاملاً جدید و ماشین آلات مناسب برای تولید غلات استفاده کند؛ که با ترکیب آن با گوشت های مناسب و خشک شده، اولین غذای خشک مناسب حاصل شد.

دستورالعمل ها، مواد تشکیل دهنده و مواد افزودنی هپی داگ در طول سالها بارها و بارها و بر اساس جدیدترین دانش علمی بروز شد؛ تا بتواند غذای خشک مناسبی برای سگ تولید کند.

و سرانجام نرخ رشد بالاتر از حد متوسط، ​​Happy Dog را در جایگاه دوم جدول جهانی قرار داد.

بخش غذای خشک سگ در فروشگاه های حیوانات خانگی متخصص آلمان، بسیار قابل احترامی از سوی مردم می باشد.

اما نکته، برای اینکه بتواند happy dog رو به بالا ترین هدف خود برساند کافی نبود؛ محصولات هپی داگ هر روز بهتر از روز قبل تولید می شدند؛ وارد باز می شدند و در نهایت به سایر نقاط دنیا راه پیدا کردند. بنابراین Happy dog اکنون نه تنها در آلمان، بلکه در اروپا، بیشتر اروپای شرقی و در برخی از کشورهای آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی نیز در دسترس است.

غذای خشک سگ happy dog امروزه در کارخانه انحصاری بایرن و هرینگن (شهری واقع در کشور آلمان) تهیه و تولید می شود.


خرید آنلاین غذای سگ هپی داگ

دیجی پت، یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی که در زمینه فروش غذای سگ در انواع برندها فعالیت می کند. برای خرید آنلاین غذای سگ هپی داگ این محصول کافی است به آدرس این سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.


خرید آنلاین غذای سگ هپی داگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.