اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

آموزش فارکس به زبان ساده

آموزش فارکس که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به بازارهای مالی جهانی و اهمیت بهره‌مند شدن از درآمد این حوزه بیشتر احساس می‌شود. جذابیت بیشتر این حوزه وقتی ملموس‌تر خواهد بود که بدانیم تقریبا تمام افراد حتی با یک گوشی موبایل هم می‌توانند به بورسهای بین‌المللی دسترسی داشته باشند و کسب درآمد کنند. کسب درآمد از بورس‌های بین‌المللی  کاملا قابل دسترس و پایداراست و البته که نیازمند آموزش است تا بتوانید از مزایای بیشمار آن بهره‌مند گردید.

بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس، بزرگترین بازار دنیا که توانسته با میلیون‌ها معامله‌گر به حجم پولی روزانه 5 تریلیون دلار برسد.

فارکس برابری ارزها است. ارزهای مختلف در این بازار نسبت بهم سنجیده می‌شوند و نرخ برابری ارزها به دست میاد. این بازار هیچ ربط مستقیمی به سهام‌ها و یا طلا و نفت ندارد. فارکس یعنی برابری ارزها. برای مثال نرخ برابری پوند به دلار برابر با 1.30 میباشد. GBP/USD >>>1.30 این عدد یعنی اینکه اگر شما یک پوند بدهید، 1.30 دلار به شما میدهند. و یا مثلا 100،000 پوند بدهید. 130،000 دلار به شما میدهند. این یعنی بازار فارکس.

در کنار آموزش فارکس می‌توانید آموزش مدیریت سرمایه شرکت کنید که با فرمولی بتوانید سودهای بزرگ کسب کنید

آموزش فارکس با استاندارد فنی و حرفه‌ای

بعضی‌ها ممکن است با توجه به نوسانات کم فارکس دوست داشته باشند آموزش ارز دیجیتال ببیند که پیشنهاد می‌کنیم قبل شروع حتما آموزش حرفه‌ای ببینید

آموزش فارکس

بازار CFD چیست؟

شما می‌توانید تمامی دارایی‌هایی که در بالا اشاره کردیم که روزانمه میلیون‌ها معامله‌گر و با حجم پول‌های کم و زیاد ترید می‌کنند، معامله کنید. بازار CFD یکی از جذابترین بازارهای مالی است که هم اکنون در دنیا وجود دارد و به نوعی تمامی قوانین بازارهای مالی را بهم ریخته است

دوره جامع بورس بین الملل یا دوره آموزش بازار مالی دقیقا چیست؟

این دوره به شکلی تدوین شده است تا برای همه قابل درک و فهم باشد. دراین دوره با روش‌ها و متدهای به روز سعی شده است تا مفاهیم و تکنیک‌های  معامله‌گری در بورسهای جهانی به شکلی در اختیار دانشجویان قرار بگیرد که بعد از آموزش های لازم بتوانند کاملا تحلیل درستی از بازار را داشته باشند و از فرصت‌های سود پایدار آن بهره‌مند گردند.

چه چیزی در فارکس معامله می‌شود؟

در بزرگترین بازار مالی، ارز معامله می‌شود، در این دوره با ارزهای اصلی و نمادهای آن‌ها آشنا خواهید شد

بهترین سایت آموزش بازارهای مالی

معامله و ترید کردن در بازار فارکس، نیاز به دانش، تجربه و مهارت زیادی دارد. افرادی که به تازگی با این دنیای بزرگ و درآمدزا آشنا شده­‌اند، باید مفاهیم و ابزارهای بسیاری را یادگرفته و بدانند که سرمایه‌ی خود را چگونه افزایش دهند.

با توجه به تعداد بالای سایت‌های آموزشی فارکس، کار شما برای تبدیل شدن به معامله‌­گر موفق راحت‌تر از گذشته خواهد بود. اما توجه داشته باشید که بهتر است در بدو شروع کار، بهترین سایت آموزش فارکس را پیدا کنید و مطمئن شوید که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید. در همین نقطه‌ی شروع به کار،بهتر است با دانش کافی یک آموزشگاه معتبر پیدا کنید و از نقطه صفر شروع کنید.

نحوه کسب سود از بازار مالی به چه صورتی است؟

شما در این دوره با صرافی آلپاری آشنا می‌شوید و تحلیل جفت ارزها یاد می‌گیرید و می‌توانید در بهترین نقاط خرید و فروش بزنید.

امنیت بازار فارکس به چه صورتی است؟

شما در فارکس کمتر ارز می‌بینید که حرکات غیرقابل باور انجام دهد و ارزی نداریم یک شب نابود شود پس قطعا امنیت فارکس در بالاترین حد ممکن می‌باشد 

آموزش بازار مالی برای مبتدیان

برای شروع یادگیری بازار فارکس، نیاز است که شما از ابتدا و مقدماتی‌ترین موضوعات شروع به یادگیری کامل آن بکنید که دوره آموزش فارکس، تمامی این جوانب را در نظر گرفته؛ چرا که مخاطبان خود را به خوبی می­شناسد و تمامی مسائلی که شما نیاز خواهید داشت تا از یک فرد عادی که تازه به دنیای فارکس وارد شده است تبدیل شوید به یک تریدر ماهر در بازار فارکس را آموزش خواهد داد؛ از این رو خیالتان از بهترین دوره فارکس در ایران راحت باشد. همچنین برخی از سر فصل‌های آموزش مقدماتی فارکس عبارت هستند از:

  • فارکس چیست و چگونه ماهیتی دارد
  • ماهیت خرید و فروش و معامله در فارکس چگونه است
  • آموزش ثبت نام در صرافی­
  • بروکرهای فارکس چه هستند و چه می‌­کنند
  • انواع تحلیل در فارکس و بازارهای معاملاتی چیست
  • انواع نمودار در فارکس آشنا خواهید شد
  • مفاهیم اولیه تحلیل تکنیکال را می‌­آموزید
  • با خطوط حمایت و مقاوت، شمع­‌های ژاپنی و فیبوناچی آشنا می‌­شوید
  • برخی اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را خواهید شناخت

آموزش فارکس به زبان ساده

دنیای فارکس به دلیل داشتن پیچیدگی‌های زیاد و وسیع بودن، برای یک فرد مبتدی، نیاز به یک آموزش فارکس روان به زبان ساده دارد. دوره فارکس، مناسب برای تمامی سنین و زن و مرد می­‌باشد؛ بنابراین با خیال راحت شروع به فراگیری بازار فارکس کنید و به درآمدهای دلاری دست پیدا کنید.

پبپ در فارکس چیست؟

پیپ واحد اندازه‌گیری نوسانات در فارکس است.

ورود به فارکس

فارکس از مشهور‌ترین بازارها برای انجام تجارت است و تا به امروز سرمایه گذاران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب نموده است اما خوب است بدانید که معامله گری در بازار فارکس همچون سایر بازارهای متنوع امروزی از مزایا و معایبی نیز برخوردار است که سرمایه گذاران برای آن که از خطرات ناشی از این کسب و کار جلوگیری کنند باید تعادل میان معایب و مزایای این بازار را حفظ نمایند. در ادامه بخشی از آن­‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

از مزایای این دستگاه می‌­توان به مواردی چون ایجاد شفافیت در بازار برای سرمایه گذاران با دسترسی به معاملات بین بانکی، هزینه تراکنش پایین و در مقایسه با بازار سهام کارمزد تراکنش این بازار بسیار پایین و تقریباً ناچیز است، روزانه حدود 6/6 تریلیون دلار معامله در آن صورت می­‌گیرد و قدرت نقدشوندگی در این بازار بالا است، در هر 24 ساعت از شبانه روز امکان انجام معامله در آن وجود دارد، انعطاف­پذیری در ترید کردن، حساب­‌های تمرینی، قدرت اهرم و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

اما از معایب سرمایه گذاری در این بازار این می‌­باشد که ترید ارزها در آن پیچیده و پر ریسک است و فردی که قصد معامله گری در آن را دارد ممکن است آن را بازاری پرپیچ و خم بداند، در میان بازارهای مالی این بازار بسیار پر ریسک بوده به گونه ای که در سال 2019 حدود 70 درصد معامله گران دچار ضرر و زیان شدند، علاوه بر این ترید فارکس در برخی از نقاط دنیا به طور کامل قانون گذاری نشده است و ابزارهای آن ممکن است استاندارد نباشند؛ همچنین از دیگر معایب این بازار می­توان به عدم شفافیت کامل، قیمت گذاری پیچیده، نوسانات زیاد، خطر کلاهبرداری، خطر لوریج و … نیز اشاره کرد.

آموزش فارکس

کلاس آموزش فارکس

کلاس­‌های آموزش فارکس به دو صورت حضوری و غیرحضوری تشکیل می‌­شوند که شما عزیزان می­‌توانید یک و یا هردوی آن را انتخاب کنید. در هر دو کلاس بخصوص کلاس حضوری، تمامی مطالب تدریس شده کاملا شفاف و به زبان ساده بیان می­‌شود و شما پس از اتمام این دوره­‌ها به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل خواهد شد.

کلاس­‌های آموزش حضوری نسبتا از ویزگی­‌های مثبت بیشتری برخوردار است؛ چرا که شما با استاد مربوطه مستقیما و زنده در ارتباط هستید و این امکان به صورت آنی وجود دارد که سوالاتی که امکان دارد برای شما به وجود بیاید را از استاد این دوره بپرسید و در همان لحظه جواب خود را دریافت کنید؛ پس در نتیجه فرصت را از دست ندهید و همین الان در دوره حضوری و یا غیرحضوری آموزش صفر تا صد فارکس ثبت نام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.