اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

تور اروپا همراه با رز آبی

رز آبی و سفر به اروپا




وقتی صحبت از خرید تور اروپا می شود، بهتر است که کمی دقیق‌تر در رابطه با مقصود و هدف صحبت کنیم زیرا اروپا یک قاره است که 10.18 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و باید مشخص باشد که قصد شما از سفر به این سرزمین چه کشورها و چه شهرهایی است. در حقیقت 44 کشور در اروپا واقع شده‌اند و شما اگر بخواهید می‌توانید به تمامی آنها سفر کنید اما اغلب افرادی که تور ارزان اروپا را برای سفر انتخاب می‌کنند ترجیح می‌دهند که به کشورهایی که مورد علاقه‌ی خودشان است بروند به همین خاطر سه نوع تور اروپا برنامه ریزی می‌شود:

 

در گروه اول مسافران تنها به یک کشور اروپایی سفر می کنند برای مثال تور فرانسه یاتور ایتالیا را خریداری می کنند و با این کار از شهرهای مختلف داخل یک کشور دیدن می نمایند. در گروه دوم چند کشور به صورت ترکیبی به عنوان تور اروپا عرضه می‌شوند با این کار مسافر می‌تواند به کشورهایی چون  فرانسه ،  ایتالیا ، اسپانیا  و... با خرید یک تور ترکیبی سفر کند، همانطور که در بالای این صفحه ملاحظه می‌کنید.

نوع سوم سفر به دور اروپاست که مسافران با خرید آن به شهرهای ساحلی کشورهای مختلف اروپا سفر می‌کنند و یا از تمامی کشورهای اروپایی (لزوما تمامی شهرها شامل نمی شود) دیدن می کنند.
به خاطر این که برخی از مسافران عزیز تعریف دقیقی از سفر به اروپا نداشتند ما در مطلبی جداگانه اروپا را به صورت تخصصی توضیح دادیم که شما را به آن مطلب دعوت می کنیم. 

ویزای شینگن | ویزای اروپا برای سفر رز آبی

مسافران خارجی رز آبی  برای ورود به برخی از کشورهای اروپایی نیاز به ویزای خاصی دارند که آن  ویزا شینگن گفته می شود. در حال حاضر (اواخر خرداد سال 1398) برای ورود به 26 کشور اروپایی نیاز به اخذ ویزای شینگن است. اگر با ویزای شینگن که به آن ویزای اروپا نیز گفته می‌شود، اطلاعات کمی دارید، توصیه می‌کنیم که حتما از صفحه "ویزای اروپای فاینداتور" دیدن کنید زیرا ما در آن مطلب این نوع ویزا را به صورت تمام و کمال توضیح داده‌ایم. به طور کلی باید بگوییم که ویزای شینگن حاصل یک معاهده است، پیمانی که سران 26 کشور اروپایی با یکدیگر بسته‌اند تا مسافران خارجی بتوانند با اخذ آن تنها یکبار ویزا بگیرند و به راحتی به تمامی کشورهای عضو شینگن سفر کنند. برای مثال اگر شما ویزای شینگن بگیرید و وارد آلمان شوید، می توانید از آلمان به سایر کشورهای عضو شینگن وارد شوید و دیگر نیازی به ویزا نیست.
حتما می دانید که برای سفر به اروپا نیاز به اخذ ویزای شینگن می باشد؛ اما مشکل از جایی آغاز می شود که برخی از مسافران متوجه می شوند که برای سفر به همه کشورهای اروپایی نیاز به اخذ ویزای شینگن نیست. در حقیقت 26 کشور در میان تمامی کشورهای اروپایی عضو معاهده شینگن هستند و برای ورود به آنها باید این ویزا اخذ شود و برای باقی کشورها نیازی به ویزای اروپا ندارید. برای آشنایی با کشورهایی که برای ورود به آنها باید ویزای شینگن بگیرید به مطلب ویزای اروپا مراجعه نمایید.

شرایط تور اروپا | ضمانت ویزای شینگن

فاینداتور  کار اخذ ویزای شینگن را انجام نمی دهند اما برای این کار می توانید با آژانسهای مسافرتی که نام آنها در بالای همین صفحه و روبه روی تورهایشان ذکر شده، تماس گرفته و برای گرفتن شینگن اقدام کنید، برخی از آژانسها کار اخذ ویزای شینگن را به صورت تضمینی انجام می دهند اما باید بدانید که گرفتن شینگن برای گروه های مسافران دشوار است اما نشدنی نیست. همچنین باید بدانید که ضمانت مالی که در هنگام اخذ ویزای شینگن از شما اخذ می شود تنها در صورتی است که مسافر به کشور ایران باز گردد و مقدار ضمانت می تواند بر اساس پرونده هر مسافر بین 70 تا 100 میلیون تومان متفاوت باشد و می توانید به جای پول نقد سند ملک یا اتومبیل را هم به عنوان ضمانت استفاده کنید.

تور اروپا تابستان 1401

اگر بخواهیم صادقانه در رابطه با تور اروپا صحبت کنیم باید بگوییم که تمامی فصول سال برای سفر به اروپا مناسب است زیرا هر فصل برای سفر به بخشی از اروپا مناسب است و همواره کشورهایی وجود دارند که برای سفر مناسب باشند. در حال حاضر گردشگران بسیاری در صدد هستند تا برای خرید تور اروپای تابستان 1401 برنامه ریزی کنند، قطعا اگر از قبل برنامه ریزی کنید، مقصد محبوبتان را آسانتر و با قیمت بهتر خواهید یافت.
تور اروپا در فاینداتور: در لیست تورهای مختلف اروپا، تور ارزان اروپا و یا تورهای ترکیبی به مقصد چند کشور معروف و توریستی اروپایی را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید. در جزییات تور، قیمت تور اروپا به همراه لیست هتل های آن تور مشخص شده است؛ همچنین چنانچه تور مسافرتی دل‌خواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است. شما می توانید با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و رزرو تور اروپا را انجام دهید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.