اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

آموزش های دلفین وست و نکات آن

Post image

آموزش سرمایه گذاری دلفین وست


دلفین وست 

نخستین گام برای آموزش سرمایه گذاری در بورس شناخت بازار بورس است. شما برای آموزش بورس و روشهای سرمایه گذاری در این بازار نخست باید با ساز و کار و قوانین آن آشنا شوید. درست مانند زمانی که بخواهید یک بازی گروهی مثل اسم-فامیل، مافیا یا حتی پینت بال را با جمعی از دوستانتان تجربه کنید،

اگر این بازی ها را بلد نباشید یک نفر باید آن را به شما یاد دهد و قوانینش را به شما توضیح دهد. دنیای سرمایه گذاری در بورس هم درست مثل همین بازی هاست با این تفاوت که میلیونها نفر در این بازی مشارکت دارند و بسیاری از این مشارکت کنندگان نیز بازار بورس را به خوبی نمیشناسند.

اینجاست که آموزش بورس و همینطور آموزش سرمایه گذاری حائز اهمیت می شود. به همین منظور ما یک ویدیو آموزشی کوتاه برای معرفی این بازار برای شما آماده کرده ایم.

 آموزش سرمایه گذاری در دلفین وست  :

چطور میتوانم با بازار بورس بیشتر آشنا شوم؟

چندین سال پیش افراد برای آشنایی با این بازار به ساختمان اصلی بورس در خیابان حافظ مراجعه می کردند و با افرادی که هر روز در تالارشیشه ای بورس حضور داشتند، گفتگو میکردند و چیزهایی یاد می گرفتند. اما با گسترش اینترنت نیاز به حضور فیزیکی در ساختمان بورس تا حد زیادی از بین رفته است. به همین منظور ما به شما پیشنهاد میکنیم دوره آموزشی ورود به دنیای بورس را مطالعه کنید. برای مطالعه این دوره آموزشی روی تصویر زیر کلیک کنید. (این دوره آموزشی رایگان است)

من به قوانین بازار بورس و سهام آشنا شدم. حالا برای شروع آموزش سرمایه گذاری در بورس چه کار کنم؟

ما در مدیرمالی به شما پیشنهاد می کنیم برای آموزش بورس و همینطور یادگیری سرمایه گذاری در بورس مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید و منابع بسیار ارزشمندی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، به طور کامل مطالعه کنید. این آموزشها، حاوی نکات مهمی هستند که توجه شما به این نکات و به کارگیری آنها در روند آموزش بورس، موفقیت یا شکست شما را در این بازار تعیین می کند.

گام اول: اول خودت را بشناس بعد به سراغ سرمایه گذاری در بورس برو

فردی ۵۵ ساله و در آستانه بازنشستگی هستید یا جوانی ۲۲ ساله و جویای کار؟ بازار بورس با همه یکسان رفتار نمیکند! مقاله آموزشی “ گام نخست برای سرمایه گذاری موفق در بورس ” را بخوانید تا بیشتر به این موضوع آشنا شوید.

گام دوم: هدفت از سرمایه گذاری را مشخص کن و بعد وارد بازار بورس شو

بازار بورس مملو از پیشنهادهایی است که هر لحظه شما را وسوسه میکند تا سرمایه خود را در اختیار آنان قرار دهید. آیا باید به همه ای پیشنهادها پاسخ مثبت بدهید؟ در آموزش سرمایه گذاری یا سفته بازی شما چه کار میکنید ؟ یاد میگیرد که به این پیشنهادها متناسب با هدف خود از سرمایه گذاری پاسخ مثبت یا منفی دهید.

گام سوم:‌مراقب باش و فریب تحلیلگران قلابی را نخور!

پیش‌بینی دقیق روند قیمت‌ها در بورس غیرممکن است. در آموزش اهداف سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت ” یاد میگیرید که هیچ‌وقت با هدف دستیابی به ثروت یک‌شبه وارد بورس نشوید. اهداف سرمایه گذاری خود را بشناسید و متناسب با آن ها تصمیم بگیرید.

گام چهارم: انواع ریسک‌ هایی را که سرمایه گذاری ات را تهدید می کند، بشناس

سرمایه گذاری در بورس با پس انداز در بانک فرق دارد و هیچکس تضمین نمیکند که حتما سود میکنید. در آموزش “ انواع ریسک در بازار بورس کدام اند ؟ ” با هفت نوع ریسکی که سرمایه گذاران در بورس باید از آن دوری کنند، آشنا می شوید.

گام پنجم: همه تخم مرغ هایت را در یک سبد نگذار

اینکه همه سرمایه خود را در بورس و آن هم در یک شرکت سرمایه گذاری کنید، سرمایه گذاری شما را تبدیل به یک قمار می کند. در آموزش “ تنوع بخشی سبد سهام از حرف تا عمل سه نکته به شما آموزش میدهیم که به کارگیری آنها تا حد زیادی ریسک سرمایه گذاری‌تان را کاهش میدهد.

گام ششم: اگر هنوز آمادگی خریدوفروش سهام را نداری، در صندوق ها سرمایه گذاری کن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.