اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

سفر به سوئیس همراه با آژانس رز آبی

آژانس رز آبی و بازدید از سوئیس


سوئیس با تنها ۸٫۵ میلیون نفر جمعیت، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان در اروپای غربی است. این کشور که یکی از بالاترین سطوح کیفیت زندگی در سراسر جهان را دارد از سال ۱۸۱۵ وارد هیچ جنگی نشده است. شکلات‌های مشهور سوئیس، شهر دوهزارساله زوریخ، دریاچه ژنو، دامنه‌های بی‌نظیر آلپ و پارک ملی سوئیس، همه و همه باعث می‌شوند که این کشور، تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا و رویای هر گردشگری شود.

سوئیس علی‌رغم مساحت کوچکش، دارای اقلیمی بسیار متنوع است که به مناطق آن بستگی دارد. به طور مثال، منطقه تیچینو در جنوب کشور، دارای آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای است، در حالی که دیگر شهرها با توجه به ارتفاعشان از سطح دریا، دارای اقلیم قاره‌ای هستند. افت دما در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بالاتر از ۳۰۰۰ متر، بسیار سریع رخ می‌دهد و برف‌ها هیچ وقت آب نمی‌شوند. شما در تمام مواقع سال می‌توانید از سفر به سوئیس لذت ببرید؛ برای اسکی در کوه‌های آلپ در ماه‌های نوامبر تا آوریل (۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت) و برای کوهنوردی در فصل تابستان به این کشور سفر کنید. بهترین زمان سفر به ژنو و دریاچه آن، فصل بهار و یهترین زمان بازدید از قلعه‌های منطقه برنیز اوبرلند، فصل پاییز است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سوئیس، تنوع فرهنگی آن است. چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش در این کشور به رسمیت شناخته می‌شود. ژنو و موقعیت استراتژیک آن، با لذت بی‌نظیر قدم‌زدن در کنار دریاچه و بازدید از شهر قدیمی و بناهای تاریخی چون کلیسای سنت ‌پیتر یا برج ساعت همراه است. اگر کمی به سمت شمال بروید، شهر جادویی لوسرن شما را متحیر خواهد کرد. دهکده‌های کوهستانی با چمنزارهای سرسبز و گاوهای فربه، مناظری آرامش‌بخش و چشم‌اندازهایی ایده‌آل برای گشت‌و‌گذار هستند.

برای کوهنوردان و اسکی‌سواران سفر به زرمات پیشنهاد می‌شود. جایی که به کوه کروین و قله‌های اطرافش دستری داشته و می‌توانند به ورزش مورد علاقه‌شان را بپردازند. ازکونا در جنوب رشته کوه آلپ، با عطر و رایحه ایتالیا، میزبان گالری‌های هنری و دریاچه ماجیوره است و ساحل آن به شما حس کنار دریا بودن را می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌دنبال تور ارزان سوئیس می‌گردید و می‌خواهید با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، سفرتان را برنامه‌ریزی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کجارو کمک بگیرید که تورهای مختلف آژانس‌های همکار را در اختیارتان قرار داده است. به این ترتیب با مقایسه‌ی قیمت  تور سوئیس آژانس رز آبی  می‌توانید بهترین تور سوئیس را انتخاب کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.