اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

اخبار و مطالب خدمات کشور

جدیدترین مطالب ایران

آشنای با والینسیا و مراکز خرید در والنسیا

مراکز خرید در والنسیا



والنسیا Valencia؛ شهری جذاب و تماشایی است که از جشنواره‌های خاص تا تیم فوتبال مشهورش باعث شده بسیاری از مردم دنیا آرزوی سفر به این شهر را در ذهن خود متصور شوند. جاذبه‌های گردشگری ‌والنسیا همواره مملو از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما یا به صورت‌های دیگر خود را به این شهر ساحلی رسانده‌اند. آشنایی با این شهر برای کسانی که قصد سفر به آن را دارند، بسیار مهم است. برنامه‌ریزی در سفر و انتخاب هوشمندانه هتل، رستوران و جاذبه‌های گردشگری، نقش مهمی در استفاده بیشتر از این سفر رویایی خواهد داشت.


مراکز خرید در والنسیا:

با ‌والنسیا بیشتر آشنا شویم

بندر ‌والنسیا در شرق کشور اسپانیا واقع شده و یکی از مناطق پراهمیت در قسمت غرب دریای مدیترانه به شمار می‌رود. در این منطقه، دریایی واقع شده که به آن دریای بالئار Balearic Sea گفته می‌شود. شهرهای مهمی مثل بارسونا ، تولون، مارسی و ‌والنسیا در مجاورت این دریا قرار دارند و همین موضوع این دریا را به ناحیه‌ای استراتژیک تبدیل کرده است.
شهر ‌والنسیا فاصله زیادی تا شهرهای مهم کشور اسپانیا ندارد. فاصله بارسلون تا ‌والنسیا تنها ۳۵۰ کیلومتر است. این یعنی نزدیک به ۳ ساعت رانندگی شما را از ‌بارسلون به این شهر می‌رساند. نکته جالب اینجاست که برای سفر از مادرید، پایتخت اسپانیا به این شهر نیز حدودا همین مقدار فاصله وجود دارد. البته اگر با خرید بلیط قطار سریع‌السیر از مادرید به والنسیا بروید، تنها ۲ ساعت در راه خواهید بود.
طبق آخرین سرشماری که مربوط به سال ۲۰۱۰ میلادی است، جمعیت شهر ‌والنسیا بیش از ۸۰۰ هزار نفر تخمین زده شده است. ناگفته نماند که ‌والنسیا سومین شهر بزرگ کشور اسپانیا به شمار رفته و حکومتی خودمختار در این منطقه حاکم است. حمل‌ونقل دریایی در بنادر این شهر رونق داشته و تجهیزات پیشرفته‌ای در این منطقه قرار دارد. گفته می‌شود بندر ‌والنسیا بزرگ‌ترین بندر مدیترانه محسوب است. که این موضوع خبر از ظرفیت بالای تجارت دریایی از این بندر می‌دهد.


برترین مراکز خرید والنسیا

1-مرکز تجاری BONAIRE

2-مرکز خرید آکوا (AQUA)

3-مرکز تجاری ال سالر (EL SALER)


4-مرکز تجاری آرنا (ARENA)

5-مرکز تجاری نااِوو (NUEVO CENTRO)

6-مرکز خرید گرن توریا (GRAN TURIA)

7-مرکز تجاری MN4

8-مرکز خرید نئو سنترو

9-بازار مرکزی والنسیا (MERCADO CENTRAL)

10-EL CORTE INGLES VALENCIA


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.